خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف کلاهبرداری با دستگاه اسکیمر در امیدیه

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۴۸۴

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری فردی که با دستگاه اسکیمر 10 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس با اقدامات تخصصی و رصد دقیق اطلاعاتی، یک نفر از سرشاخه های اصلی باند کلاهبرداری را در شهرستان امیدیه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده خود را در مغازه ها به عنوان کارگر معرفی و با یک دستگاه اسکیمر دور از چشم مشتریان و صاحب مغازه مشخصات کارت مشتریان را کپی برداری و در فرصتی مناسب حساب بانکی آنان را خالی می کرد.

وی بیان کرد: متهم تاکنون به برداشت 10 میلیارد ریال از حساب بانکی 70 نفر از شهروندان اعتراف کرده و با توجه به گستردگی فعالیت اعضای این باند تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری همدستان وی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: رمز عبور خط مقدم دفاعی شما در حفاظت از اطلاعات ذخیره شده است، مطمئن شوید و با هوشیاری آن را حفظ و از بازگوکردن آن برای دیگران اجتناب کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز