خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف بیش از 155 کیلو تریاک در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۹۷۳

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف بیش از 155 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورهای مواصلاتی خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس شهرستان‌های هندیجان و امیدیه با اقدامات اطلاعاتی از انتقال 2 محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مستقر در ایستگاه بازرسی "امامزاده عبداله" شهرستان هندیجان با اقدامات تخصصی مسیر تردد یکی از محموله های مواد مخدر را در محور "دیلم - هندیجان" شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن 130 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سردار عباس زاده در ادامه تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران بخش زیدون شهرستان امیدیه با اقدامات فنی و شگردهای پلیسی، خودروی سمند حامل مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آن 25 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در مجموع این 2 عملیات 155 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه 3 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز