خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشگاه پیام نور انجام شد؛

آغاز مسابقات کشوری شطرنج در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۱۰۱

نهمین دوره مسابقات کشوری شطرنج، جام قزوین یادواره شهید رجایی روز شنبه در دانشگاه پیام نور این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این رقابت ها حدود ۴۰۰ شطرنج باز از ۲۶ استان کشور حضور یافته اند.

نهمین دوره مسابقات شطرنج جام قزوین یادواره شهید رجایی در سه جدول ریتینگ زیر ۲ هزار و ۱۰۰، زیر هزار و ۸۰۰ و رده های سنی آزاد ۱۴ سال دختران و پسران تا ۱۱ مردادماه برگزار می شود.

دبیر هیات شطرنج استان قزوین گفت: شطرنج بازان سراسر کشور در این رقابت ها طی ۹ دور در سالن شهید رجایی دانشگاه پیام نور مینودر شهر قزوین به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

فرهاد کربلایی صادقی افزود: در این مسابقات بالغ بر ۱۱۰ نفر از شطرنج بازن استان قزوین حضور دارند که با توجه به توانمندیهای خاص خود، احتمال کسب مقام را خواهند داشت.

وی اضافه کرد:برای نفرات برتر این رقابت ها در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جایزه با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان فرهنگی و ورزشی و شورای اسلامی شهر قزوین در نظر گرفته شده است.

کربلایی صادقی افزود:استان قزوین در میزبانی رقابت های کشوری همواره جزو سه استان برتر کشور بوده و همین موضوع باعث جذب شطرنج بازان از سراسر کشور به این رقابت ها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز