خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: بی‌برنامگی لیگ به ما در آسیا هم ضربه می‌زند/ قانون نباید به سود چهار تیم پولدار لیگ باشد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۰۶۰

هافبک ذوب آهن در خصوص شرایط این تیم در آستانه بازی حساس لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و در حال آماده‌سازی برای بازی حساسی هستیم که با الاتحاد داریم و امیدوارم به عنوان نماینده ایران با دست پر از این رقابت باز گردیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد بازگشت سه بازیکن سرباز ذوب آهن هم گفت: اتفاق خوبی بود و به این سه نفر احتیاج مبرم داشتیم. آنها از آمادگی خوبی برخوردارند و با کمی تمرینات اختصاصی می‌توانند به بقیه بازیکنان برسند و در صورت صلاحدید کادرفنی عصای دست تیم در بازی با الاتحاد باشند.

کاپیتان ذوب آهن در مورد مشکلاتی که برای ترخیص این سه نفر ایجاد شد هم گفت: مشکلات همیشه هست و بازیکنان سرباز پیش از این هم شده که سر موعد پایان خدمتشان به مشکل بخورند. البته خدا را شکر من بدون مشکل ترخیص شدم و جا دارد از مسئولان وقت تراکتور در زمان سربازی خودم تشکر کنم.

حدادی‌فر در مورد اینکه چرا برخلاف گفته فدراسیون برخی از باشگاه‌ها اردوی خارجی برگزار کردند عنوان کرد: باشگاه ما که فکر می‌کنم از اول هم برنامه‌ای برای برگزاری اردوی خارجی نداشت ولی خب اگر قانونی گذاشته می‌شود باید همه آن را رعایت کنند نه اینکه سه چهار تیمی که وضع مالی بهتری دارند هر طور که دوست دارند عمل کنند و این به ضرر سایر تیم‌هاست.

وی در رابطه با دو بازیکن نیجریه‌ای تازه جذب شده به جمع ذوبی‌ها هم گفت: هر دو بازیکن کیفیت خوبی دارند و می‌توانند به تیم در فصل جدید کمک کنند. ما در سال‌های اخیر خرید‌های خارجی خوبی داشتیم ولی متاسفانه به دلیل پیشنهاد مالی بالاتر همه بعد از یک فصل جدا می‌شوند.

کاپیتان ذوب آهن در مورد شرایط این تیم در فصل جدید هم عنوان کرد: تیم خوبی داریم و تمرینات‌مان را زود شروع کردیم. در دو فصل اخیر ضربه زیادی از این بابت خوردیم که فصل را بد شروع کردیم و در ادامه نتوانستیم خودمان را برسانیم و حالا در فصل جدید می‌خواهیم از ابتدا با قدرت کار را شروع کنیم.

حدادی‌فر در مورد مشخص نبودن شروع لیگ هم گفت: این به تیم‌هایی که تمرینات را زود شروع کردند ضربه می‌زند و برای ما حتی در بازی آسیایی‌مان هم مشکل ساز خواهد شد چون حساب کرده بودیم پیش از بازی با الاتحاد یک بازی رسمی انجام دهیم و محک جدی بخوریم ولی این بی برنامگی به ما ضربه زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز