خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

امدادرسانی به 71 مصدوم طی 72 ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۰۵۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان در ۳ روز گذشته با حضور در ۲۵ حادثه به ۷۱ مصدوم خدمات امداد و نجات ارائه کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی ولی پور، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان در ۳ روز گذشته با حضور در ۲۵ حادثه به ۷۱ مصدوم خدمات امداد و نجات ارائه کردند.

وی، با اشاره به اینکه ۴۶ تیم نجاتگر این جمعیت امداد- نجات در این مدت با ۲۳ دستگاه آمبولانس به مصدومان خدمات رسانی کردند، افزود: همه پایگاه‌های امداد و نجات سراسر استان به صورت شبانه روزی به هموطنان و آسیب دیدگان حوادث امداد رسانی می‌کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان، با بیان اینکه از ۷۱ آسیب دیده ۲۲ نفر با آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: مردم در صورت نیاز به خدمات امداد و نجات می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با سامانه ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و از خدمات رایگان آن بهره‌مند شوند.

ولی پور، از اعزام یک تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر برای پشتیبانی غریق در رودخانه سفید رود منطقه رودبار خبر داد و افزود: با اطلاع از غرق شدن فردی در منطقه دولت آباد رودبار یک تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: با دریافت خبر غرق شدن فردی ۳۰ ساله اهل قزوین در منطقه رودبار نجاتگران بلافاصله به منطقه اعزام شدند و توانستند جسد وی را با کمک اهالی محلی پیدا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز