خبرگزاری کار ایران

فعالیت‌های شرکت پانل مهدی در حوزه ساختمان

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۷۸۷

شرکت پانل مهدی در حال حاضر محصولات متنوعی را تولید می کند که عمده آن ساندویچ پانل است که در صنعت ساختمان سازی ،ساخت سوله، ویلا و سرد خانه های صنعتی و نگهداری و انواع کانکس و محصولاتی از این قبیل است.

ایلنا؛ گروه صنعتی پانل مهدی حدود نیم قرن است که در بازار تهران فعالیت دارد و بعنوان اولین تولیدکننده ساندویچ پانل و به ویژه ساندویچ پانل پلی استایرن در ایران با مشکلات و معایب ساندویچ پانل کاملا آشنایی دارد به همین خاطر در بخش تحقیق و توسعه مجموعه در صدد برطرف نمودن مشکلات این محصول برآمدیم، باقی کلام را از زبان مدیر این مجموعه می شنویم: پس از ١٥ سال تولید ساندویچ پانل پلی استایرن و پلی اورتان موفق شدیم معایب پلی یورتان را در محصول جدیدی به نام ساندویچ پانل اکس پی اس پیدا کنیم که علاوه بر برطرف کردن مخرب های زیست محیطی، توانستیم گاز سیانور رو هم حذف کنیم چراکه در زمان آتش سوزی باعث مرگ آنی می شوند، بعلاوه این نوع عایق ضریب جذب آب نزدیک به صفر دارد و این به معنی طول عمر بالا در این محصول می باشد.

این در حالیست که عایق اکس پی اس هم دانسیته مشابه پلی یورتان داره و هم ضریب انتقال حرارت و جذب صوت مشابه، بعلاوه به دلیل بازیافت مواد درجه یک مثل ظروف یکبار مصرف پلی استایرنی از قیمت کمتری برخورداراست که هم به چرخه محیط زیست کمک می کند و هم جلوی خروج ارز از کشور ایران را می گیرد و همچنین به رونق چرخه اقتصاد و اشتغالزایی کمک شایانی می کند.

شرکت پانل مهدی در حال حاضر محصولات متنوعی را تولید می کند که عمده آن ساندویچ پانل است که در صنعت ساختمان سازی ،ساخت سوله، ویلا و سرد خانه های صنعتی و نگهداری و انواع کانکس و محصولاتی از این قبیل است. این محصول به دو دسته اصلی ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی تقسیم می شود.

ساندویچ پانل ها سرعت اجرا را در پروژه های ساختمانی را کاهش داده و همچنین باعث کاهش چشمگیر ضایعات شده است. این محصول عایق اکثر سردخانه ها را تشکیل می دهد زیرا از ضریب انتقال حرارتی مناسبی برخودار است و کاربرد آن در صنایع غذایی و خودروسازی و انواع صنایع ای که برای تولید نیاز به سوله دارند، به چشم می خورد.

عمده کاربرد این محصول در صنعت عایق سازی می باشد و اولین تولید این محصول به 30 سال پیش بر میگردد و در صنعت یخچالسازی به کار گرفته می شود و کم کم با پیشرفت تکنولوژی و سرعت اجرا در صنعت ساختمان سازی که بسیار با اهمیت می باشد کارایی این محصول نمایان شد؛ اما با ورود این محصول به بازار، مشکلات متعددی متوجه این صنعت شد که همواره سعی کردند با تحقیق و مطالعه این مشکلات را مرتفع می کنند. سرعت  اجرای ساندویچ پانل 10 برابرمحصولات سنتی است و به دلیل پایین آوردن هزینه ساخت بسیار جلب توجه کرده است.

شرکت پانل مهدی برای تولید ساندویچ پانل و حتی ساندویچ پانل دیواری از محصولات بومی استفاده می کند که دستگاه های مربوط به تولید را کشورهایی مانند چین تولید و به کشور ما صادر می کنند. و بلاخره با تحقیقات گسترده در سال 94 موفق به جایگزینی فوم اکس پی اس به جای پلی اورتان شدیم.

اکس پی اس محصولی بومی می باشد و هیچ گونه ارزی از کشور خارج نمی کند و کاملا نقش ارز آوری را دارا می باشد. محصول ساندویچ پانل استاندارهایی از قبیل 14159 ایران را دارد که در استاندار ایران تعریف شده است و استاندارد تشویقی که برای دیوار وسقف های پیش ساخته و همچنین استاندارد CE را کاملا دارا می باشد.

مجموعه نیز استاندارد IMS را مطابق با محیط زیست دریافت کرده است و همچنین استاندارد های 18001 که برای محیط زیست و ایمنی محل کارو استاندارد 10002 که کاملا نشانگر رضایت مشتری است را دارا می باشد.

 

فعالیت‌های شرکت پانل مهدی در حوزه ساختمان

 

قیمت ساندویچ پانل

شرکت پانل مهدی دارای یک وبسایت پیشرفته و کامل است که با مراجعه به آن می توانید با مشخصات عمومی و تخصصی محصولات آشنا شوید http://www.panelmahdi.com/ و قیمت آن ها را نیز جویا شوید. اگر نمی دانید که چه نوع ساندویچ پانلی برای کار شما مناسب است آنها به صورت رایگان کارشناس به محل اعزام می کنند و مشاوره ای کامل میدهند تا از قیمت محصولات و جنس و خدمات اطمینان پیدا کرده و سپس خرید انجام بدهید. فراموش نکنید که محصولات مجموعه پانل مهدی تنوع زیادی دارد و ساندویچ پانل ضد حریق نیز از محصولات محبوب آنها به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز