خبرگزاری کار ایران

ریکانی: اسکوچیچ کاملاً با فوتبال ایران آشناست و کارکردن با او جذاب است

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۴۰۷

هافبک صنعت نفت در مورد همکاری با اسکوچیچ در این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، طالب ریکانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان اظهار داشت: اسکلت اصلی تیم ما حفظ شده و تیمی در لیگ نوزدهم به میدان خواهد رفت که در ۵ بازی آخر لیگ قبل نشان داد حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

وی اضافه کرد: بازیکنان جدیدی که امسال به ما اضافه شدند همه از بهترین‌های تیم‌های قبلی شان بوده اند و با جذب این بازیکنان می‌توان به صنعت نفت جدید امیدوار بود‌‌.

این هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره کار کردن با اسکوچیچ بیان کرد: اسکوچیچ به شکل کامل با جو فوتبال ایران آشنا است و علاوه بر مسائل فنی، این مربی با روحیات فوتبالیست ایرانی نیز بیگانه نیست، همین موضوع کار کردن با او را جذاب می‌کند.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم امسال یکی از جوانترین تیم‌های صنعت نفت را داشته باشیم و حضور این جوانان در کنار باتجربه ها تیم جذابی را راهی مسابقات خواهد کرد‌.

ریکانی به ماندگار شدن حسین بغلانی در صنعت نفت اشاره کرد و افزود: صنعت نفت خانه حسین است و این بازیکن عمر خود را به پای تیم گذاشته است و از صمیم قلب به خاطر حضور حسین در تیم خوشحالم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز