خبرگزاری کار ایران

صادقیان: خارجی‌های جدید ما مثل استوکس و اروین نیستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۳۱۱

مدیرعامل باشگاه تراکتور عقیده دارد نظم و انضباطی تیمی اولویت نخست باشگاه در انتخاب بازیکن خارجی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، مهندس غلامرضا صادقیان در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی شبکه‌ی سهند، اظهار کرد: سال گذشته بازیکنان خارجی همچون استوکس و اروین جذب تیم شده بودند که چه بسا از نظر فنی کیفیت خوبی داشتند، ولی بی‌نظمی آنان باعث شده بود که به طور کامل در اختیار تیم نباشند. امسال بازیکنان باکیفیت و منظمی که بتوانند خود را با شرایط زندگی در ایران وفق دهند، جذب می‌کنیم.

وی در خصوص شرایط استوکس، گفت: استوکس با تراکتور قرارداد دارد و در صورت عدم تعهد طرفین به مفاد قرارداد، مراجع قانونی همچون فیفا به موضوع ورود می‌کند. بخش حقوقی تراکتور به باشگاه آدانا دمیر ترکیه نامه نوشته و به آنان اطلاع داده که استوکس بازیکن ما بوده و برای جذب او باید رضایت‌مان را جلب کنند.

صادقیان در خصوص وضعیت بازیکنان سرباز که سال گذشته در تراکتور بازی می‌کردند، گفت: بازیکنان سرباز سال گذشته تراکتور با ذوب‌آهن قرارداد دارند و باشگاه تراکتور نهایت مساعدت را برای حضور دانیال اسماعیلی‌فر در اردوی تیم ملی انجام داد و هنوز مذاکرات برای جذب یکی از آنان ادامه دارد.

 وی در پاسخ به این سئوال که تیم در چه پست‌هایی تقویت خواهد شد؟ توضیح داد: باتوجه به علاقه‌ی آقای دنیزلی به انجام بازی تهاجمی، مازولا را به عنوان یک وینگر تکنیکی و سرعتی از کشور برزیل جذب کرده‌ایم و دو بازیکن جدید نیز در پست‌های مهاجم نوک و دفاع جذب می‌کنیم.  

وی در رابطه با اضافه شدن اشکان دژاگه به تمرینات تراکتور، گفت: دژاگه باتوجه به مصدومیتی که داشت، روند درمان را با هماهنگی کادر پزشکی ما در کشور آلمان پیگیری کرد. این بازیکن وارد تبریز شده و عصر امروز جلسه‌ای با او داشتیم و سپس به همراه مازولا تمرینات اختصاصی را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام داد.

صادقیان در خصوص شرایط اردوی ارضروم، بیان کرد: باتوجه به شرایط آب‌ و هوایی و امکانات فوق العاده، کمپ ارضروم را برای برگزاری اردوی دو هفته‌ای انتخاب کردیم. طی دو هفته اقامت در این کمپ، دو بازی تدارکاتی با تیم‌های دسته یکی گیرسون اسپور و تیم سوپر لیگی ریزه اسپور انجام دادیم.

وی اضافه کرد: باتوجه به نبود پنج بازیکن ملی پوش در دیدار با گیرسون اسپور، این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیدار با ریزه اسپور با همراهی ملی پوشان توانستیم در دقایق اولیه به گل دست یافته و بازی را با برتری یک بر صفر به پایان برسانیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: بنده نیز در هفته دوم اردو کنار تیم حضور داشتم که بازیکنان با نظم خاصی تمرین کردند و آقای دنیزلی نیز از شرایط اردو رضایت دارد.

وی با انتقاد از مشخص نشدن زمان دقیق آغاز مسابقات لیگ برتر، بیان کرد: سرمربی تیم ما نیز از این بی‌برنامگی در زمان آغاز مسابقات لیگ برتر گلایه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز