خبرگزاری کار ایران

بلبلی: به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم/ استقلال آرزوی من بود

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۰۷۲

مهاجم جوان استقلال می گوید سرمربی این تیم اصلا چهره بد اخلاقی نیست.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد بلبلی از جمله جوانانی بود که با درخشش در لیگ هجدهم توانست به پیراهن استقلال برسد. این بازیکن جوان در باره روند پیشرفت خود در فوتبال ایران و رسیدن به پیراهن استقلال گفت: یک جمله معروفی است که درباره صرف کردن فعل خواستن مطرح می شود و من می خواستم فعل خواستن را صرف کنم و در این مسیر تلاش می کنم. به استقلال رسیدم که یک آرزوی من بود اما آرزوهای زیادی دارم. از تیم های دیگری پیشنهاد داشتم اما استقلالی شدم و خدا کمک کرد تا در این تیم حضور داشته باشم.

این بازیکن جوان درباره وضعیت تمرینی تیم و شرایط آبی پوشان بیان کرد: همه تیم در شرایط خوبی هستند. فشار تمرینات خیلی بالا بود و در کنار این فشار، شور و نشاط هم در تمرینات داشتیم. تمرینات کادرفنی بسیار متنوع بود و همه بازیکنان از این موضوع راضی هستند. تمرینات به شکلی است که بازیکنان از حضور در تمرین و سختی های آن لذت می برند.

بلبلی در ادامه درباره تجربه کار کردن با استراماچونی اضافه کرد: اولین تجربه من است که با یک مربی خارجی کار می کنم. ایشان از لحاظ فنی کاملا تیم را رصد می کند و واقعا قوی و متفاوت هستند. از نظر اخلاقی بسیار خوب هستند؛ او اصلا بد اخلاق نیست و کاملا جدی است و به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار می کند.

مهاجم جوان استقلال درباره رقابت در خط حمله آبی پوشان گفت: رقابت همیشه در همه پست ها است. رقابت در تیم های بزرگ کاملا بیشتر است و این موضوع به من کمک می کند و مطمئنا باعث پیشرفت من می شود. اول برای باشگاه و سپس برای خودم این رقابت مفید خواهد بود.

او در پایان درباره خواست هواداران برای جنگیدن استقلال از هفته اول برای قهرمانی، عنوان کرد: تیم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند. تمام تلاش خود را انجام می دهیم و از هفته اول با تمام قدرت و توان وارد مسابقات می شویم و قطعا از بازی اول به حمایت پرشور هواداران نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز