خبرگزاری کار ایران

بلبلی: استراماچونی توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد/ با استقلال به دنبال کسب سه‌گانه هستم

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۹۲۴

پدیده جوان استقلال که به تازگی به این تیم پیوسته، آرزوهای بزرگی در این تیم در سر دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد بلبلی پدیده فصل گذشته سپیدرود رشت است که توسط علی کریمی به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و خیلی زود برای خودش نامی دست و پا کرد و در عرض چند ماه تبدیل به یکی از مهره‌های با ارزش بازار نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شد. این بازیکن حالا یکی از خریدهای جدید و آینده‌دار استقلال تهران است و آرزوهای زیادی با پیراهن این تیم در سر دارد. گفتگوی او را می‌خوانید:

 

* در سپیدرود خیلی زود فوتبالت به چشم آمد و همین هم باعث شد به استقلال بیایی. قبل از سپیدرود کجا بازی می‌کردی؟

قبل از سپیدرود در رده‌های پایه سایپا بودم و به تمرین بزرگسالان آمدم ولی علی آقای دایی از بازی من خوشش نیامد. من یک هفته در تمرین سایپا خوب کار کرده بودم ولی علی آقا یک جلسه آمده بود و در آن یک جلسه خوب نبودم. من هم دیگر تصمیم گرفتم جدا شوم. علی آقا کریمی من را خواستند و نیم فصل اضافه شدم. ایشان بازی با سپاهان هم به من بازی داد ولی بعد رفتند و آقای دست نشان آمدند.

* حال پیراهن استقلال را به تن داری و قطعا شرایط برایت سخت‌تر خواهد بود.

صددرصد همینطور است. شرایط در تیم بزرگ استقلال بسیار متفاوت خواهد بود. من در حال حاضر عضو یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های آسیا هستم و همین مهم به خودی خود انتظارات را بیشتر می‌کند. اینجا می‌دانم که باید خیلی بیشتر تمرین و تلاش کنم. البته که همین برنامه را دارم تا برای تیمم مثمر ثمر باشم. در همین زمان کم هم متوجه این مهم شدم.

* به‌عنوان یک بازیکن جوان، حضور در تمرینات یک تیم بزرگ چه تجربه‌ای برایت به همراه داشت؟

من اهل شعار دادن نیستم و باید صادقانه بگویم که خیلی بهتر از چیزی که تصورش را می‌کردم. بازیکنان تیم و بخصوص فرشید اسماعیلی فضای خیلی خوبی را برایم رقم زدند تا همانطور که شما گفتید به‌عنوان یک بازیکن جوان راحت‌تر خودم را با شرایط وفق دهم. این مساله خیلی به من کمک می‌کند تا در ادامه راه با تمرکز بیشتر کارم را انجام دهم.

* کار با سرمربی جدید را چطور ارزیابی می‌کنی؟

زمان زیادی از آغاز تمرینات ما نمی‌گذرد اما در همین فاصله کم آقای استراماچونی ثابت کردند که بارفنی بسیار خوبی دارند. قطعا کسی که در تیم بزرگی مثل اینترمیلان ایتالیا سرمربیگری کرده توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. من هم خوشحالم که این شانس را پیدا کردم که با ایشان کار کنم.

* در واقع به آینده امیدواری؟

خیلی زیاد. من مطمئنم استقلال با مدیریت باشگاه، درایت سرمربی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران روزهای بسیار خوبی در انتظارش خواهد بود.

* همانطور که گفتی کار کردن در تیم‌های بزرگ سخت خواهد بود. به هر حال تیم‌های بزرگ حاشیه‌های بیشتری دارند. تو خودت را برای این مهم چطور آماده کردی؟

من با یک ذهن قوی خودم را برای موفق بودن در استقلال آماده می‌کنم. برای رسیدن به اهدافم هم باید مثل چند سال گذشته بدون حاشیه به کارم بپردازم. الان هم سرم به کار خودم است و فقط به تمرین کردن فکر می‌کنم. در تیم بزرگی مثل استقلال که اتفاقا مربی کاملا حرفه‌ای هم دارد باید همیشه آماده بود.

* به اهدافت اشاره کردی، در استقلال دنبال چه چیزی هستی؟

رقابت در لیگ برتر سال به سال سخت‌تر می‌شود و از الان هم می‌بینیم که تمام تیم‌ها با جذب بازیکنان جدید مشغول تقویت خودشان هستند. من همه تلاشم را خواهم کرد چون می‌دانم که موفقیت خودم در گرو موفقیت تیم است. ما به امید خدا با قهرمانی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به دنبال به دست آوردن سه‌گانه هستیم. هواداران از تیم قهرمانی می‌خواهند و مطمئن باشند که ما هم به همین موضوع فکر می‌کنیم. بعد از آن هم دوست دارم به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنم و از آنجا شانس حضور در تیم‌های بزرگ اروپایی را به دست آورم.

* آرزوهای بزرگی داری؟

من رویاپرداز نیستم اما هیچ‌وقت ناامید نمی‌شوم و برای رسیدن به آنها همه تلاشم را خواهم کرد. در واقع دوست دارم بیشتر از آنکه حرف بزنم در زمین حرف‌هایم را ثابت کنم. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و من فرصت این را دارم تا در کنار آنها به آرزوهایم برسم.

* در حال حاضر که به اردوی تیم امید دعوت شدی.

بله خدا را شکر. شرایط در تیم امید خوب است و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. آنجا بازیکنان خوبی دعوت شده‌اند که برای دعوت مجدد باید بیشتر و بهتر تمرین کنم.

* شماره پیراهنت در استقلال مشخص شده؟

 هنوز نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز