خبرگزاری کار ایران

آشنایی با شاخص‌های بهترین دندانپزشک زیبایی

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۰۲۲

عضوی مهم که سلامتش با سلامت عمومی بدن ارتباط مستقیمی دارد و اگر سلامتی آن به خطر بیفتد باعث بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود و گاه خطرات هولناکی همچون بیماری‌های قلبی را در پی دارد.

بهترین دندانپزشک زیبایی

وقتی صحبت از بهترین دندانپزشک زیبایی به میان می‌آید اهمیت پیشگیری و رعایت بهداشت دهان و دندان و اهمیت این عضو ارزشمند بیش از پیش جلوه‌گر می‌شود.

عضوی مهم که سلامتش با سلامت عمومی بدن ارتباط مستقیمی دارد و اگر سلامتی آن به خطر بیفتد باعث بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود و گاه خطرات هولناکی همچون بیماری‌های قلبی را در پی دارد.

اما این عضو مهم علاوه بر اثرات گسترده ی خود در سلامتی نقش قابل ‌ذکر دیگری هم دارد که انکارناپذیر است و آن ایفای نقش در صحنه ی زیبایی فرد است.

زیبایی دندان‌ها به‌عنوان اولین جلوه در برخورد افراد با یکدیگر که با شکفتن لبخند ایجاد می‌شود می‌تواند بنیان‌گذار یک رابطهٔ عمیق و خوشایند برای افراد باشد.

انتخاب دندانپزشک خوب در تهران در ابتدا کار دشواری به نظر می رسد اما اگر شاخص های درستی برای سنجش و انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی داشته باشیم متوجه می شویم انتخاب درستی داشته ایم یا خیر برخی از این معیارها عمومی هستند و هر شخصی با کمی توجه می تواند آنها را مورد بررسی قرار دهد .

لمینت دندان

لمینت دندان از پوسته ی نازکی است که بر اساس نیاز هر شخص طراحی شده و در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود. این پوسته ها روی سطح جلویی دندان ها نصب می شوند و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می دهند و ظاهری زیبا را برای دندان هایتان به ارمغان می آورند.لمینت های سرامیکی از ترکیب چند لایه ی نازک سرامیکی تشکیل شده اند که جایگزین مینای دندان طبیعی و لایه ای چسبناک می شوند. برای انجام لمینت و نصب آن در تمام موار احتیاج به تراشیدن دندان نیست و درصورت انتخاب روش مناسب روش درمانی توسط دندانپزشک زیبایی تنها آماده سازی مختصری جهت قرار گرفتن خوب بدون هیچ آسیبی به بافت طبیعی دندان امکان پذیر می باشداز آنجایی که عملکرد درست لمینت نیز در کنار جنبه ی زیبایی آن حائز اهمیت است، پیوست صحیح و محکم دندان طبیعی و لمینت سرامیکی ضروری است. میان دندان طبیعی و لمینت از رزین حساس به نور استفاده می شود تا پس از نصب لمینت بتوان با تاباندن اشعه ای خاص آن را محکم کرد و شما می توانید با خیالی آسوده و بدون آسیب به دندان ها از این درمان برای مرتب کردن و تغییر فرم دندان استفاده کنید. لمینیت یکی از بهترین درمان های زیبایی می باشد.

آشنایی با شاخص‌های بهترین دندانپزشک زیبایی

در صورت آسیب رسیدن به لمینیت یا شکسته شدن به دلیل فشار یا ضربه قابلیت تعویض آن وجود دارد و به هر دلیلی بر روی لمینیت ها تغییر رنگ به وجود آید می توان با یک پالیش به شکل اولیه خود باز گردد و شفاف و براق گردد. همچنین در صورت کنده شده لمینت دندان به راحتی می توانید به دندانپزشک زیبایی مراجعه نمایید و مجدد نصب کنید تمام خدمات زیبایی در مطب دکتر ساسان ترابیان با بهترین کیفیت و هزینه مناسب انجام می شود

درمان هم زمان ارتودنسی و ایمپلنت

گاهی شرایط به گونه ای رقم می خورد که در ابتدا درمان کاشت دندان ضروری تر خواهد شد. زمانی که زیبایی مد نظر باشد، معمولاً در ابتدا ایمپلنت دندان ها انجام می گیرد. پس از این که ایمپلنت انجام شد باید زمان کافی برای جوش خوردن پیچ تیتانیومی با استخوان فک ایجاد شود. بعد از جوش خوردن ایمپلنت، می توان درمان ارتودنسی را آغاز کرد. از آن جایی که ایمپلنت ها حرکت نمی کنند، می توان از ان ها در درمان ارتودنسی بهترین بهره را برد.

آشنایی با شاخص‌های بهترین دندانپزشک زیبایی

زمانبندی مناسب درمان ارتودنسی و ایمپلنت

این موضوع اهمیت ویژه ای دارد. اگر زمان بندی جراح و متخصص برای انجام ایمپلنت و ارتودنسی دقیق و اجرایی نباشد، بیمار در هر دو مورد شکست خواهد خورد. ارتودنسی و ایمپلنت دندان در جوانانی که هنوز رشد فکی کاملی ندارند، ممکن است نتایج متفاوتی را ایجاد کند. دندان های کاشته شده و ارتودنسی شده، با رشد مداوم فک، جابجا می شوند و در نهایت، ممکن است در جایگاه مناسب خود نباشند. در این مورد، ارتودنتیست و جراح می توانند بهترین راه حل را ارائه دهد.

هزینه ایمپلنت و ارتودنسی چگونه است؟

ایمپلنت دندان و ارتودنسی هر دو به زیبایی دندان ها کمک می کنند. متأسفانه درمان های زیبایی تحت پوشش بیمه نیست. برای ایمپلنت، هزینه هر دندان، بسته به نوع ایمپلنت، جداگانه محاسبه می شود. درمان ارتودنسی نیز یک درمان چند ساله است که هزینه آن هم بستگی به مدت زمان درمان و شرایط دندان های بیمار دارد. به طور کلی هزینه ایمپلنت و هزینه ارتودنسی رابطه مستقیمی با میزان دندان های تخریب شده و فرایند درمان دارد. برای این کار باید به مطب دندانپزشک خود مراجعه کنید و از وی هزینه آن ها را سوال کنید.

هزینه لمینت دندان

هزینه لمینت دندان بستگی به عوامل متعددی دارد به دلیل حساسیت و اهمیت لمینت دندان مواد ساخت آن بسیار تاثیر گذار است لمینت دندان از مواد همرنگ دندان برای اصلاح فرم شکل، رنگ،طول دندان ها استفاده می شود لمینت ها از دو جنس سرامیکی و کامپوزیتی هستند

لمینت های کامپوزیتی در داخل مطب ساخته می شوند و لمینت های سرامیکی بعد از قالب گیری داخل رابراتورها ساخته می شوند

به علت تراش بسیار کم و ایجاد زیبایی فوق العاده ونیر ها اولین طرح درمان در دندان های قدامی محسوب می شوند

آشنایی با شاخص‌های بهترین دندانپزشک زیبایی

شکستگی لمینت دندان

برای افزایش طول عمر لمینت های دندان قبل از نصب لمینت تمامی مشکلات دندان ها بررسی شود تا فردی که کاندید انجام لمینت می شود شرایط لازم را داشته باشد مهم ترین عاملی که بر طول عمر لمینت دندان ها تاثیر گذار است نخوردن و گاز نزدن غذاهای سخت می باشد . اگر دندانی که درمان شده است و به علت های متفاوت با پریدگی و شکستگی همراه شود میتوان در ترمیم کردن آن با لمینت های سرامیکی و یا کامپوزیتی آن را اصلاح کرد.

برگرفته از سایت دکتر ساسان ترابیان متخصص دندانپزشک زیبایی drtorabian.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز