خبرگزاری کار ایران

ادعای ژیرو بعد از ترک چلسی توسط ادن هازارد

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۶۹۰

اولیویه ژیرو، مهاجم چلسی می‌خواهد جای خالی گل‌های ادن هازارد برای این باشگاه را پر کند.

به گزارش ایلنا، هازارد فصل پیش 21‌گل زد و در تابستان راهی رئال‌مادرید شد. ژیرو که فصل گذشته 13گل به ثمر رساند، می‌گوید برای اینکه چلسی بتواند همچنان به گلزنی ادامه دهد، نیاز به تلاش جمعی دارد.

این بازیکن که با فرانسه قهرمان جام‌جهانی شده، حاضر است این بار را به دوش بکشد. او انتظار دارد بازیکنان جوان مانند تامی آبراهام، میچی باتشوایی، میسون ماونت، کندی، کالوم هادسون-اودوی و کریستین پولیشیچ هم پا پیش بگذارند.

ژیروی 32ساله گفت: «نمی‌دانم می‌توانم جای خالی گل‌های ادن را پر کنم یا نه، اما ما مهاجمان زیادی داریم که کیفیت‌های متفاوتی دارند. ما کیفیت و کمیت لازم را در تیم خود داریم اما روشن است که نمی‌توانید جای خالی کیفیت بازیکنی مانند آزار را به‌راحتی پر کنید اما تمام شده است. او رفته است. حالا باید او را فراموش کنیم و فشار بیش از حدی روی بازیکنانی که جانشین او می‌شوند نیاوریم. من به فکر بازیکنان جوان‌تر هستم. من این فشار جانشینی آزار را بر عهده می‌گیرم تا آنها بتوانند آزادتر بازی کنند. ما می‌دانیم انتظارات بالا است اما حتی با وجود محرومیت از انتقالات هم کیفیت تیم ما در حمله بالا است.» آبراهام و کپا آریسابالاگا به‌دلیل بیماری از تمرینات چلسی دور بودند اما آنها هم به تمرینات برگشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز