خبرگزاری کار ایران

تقدیر از رانندگان ناوگان حمل و نقل شهری کیش

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۵۶۴

در مراسمی از رانندگان نمونه ناوگان حمل و نقل شهری کیش تقدیر شد.

به گزارش ایلنا؛ در مراسمی که دوشنبه 31 تیر با حضور چند تن از مسئولان سازمان، مدیریت حمل و نقل و جمعی از رانندگان تاکسی در تالار شهر برگزار شد از 9 راننده نمونه ناوگان حمل و نقل عمومی کیش با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

محسن قریب دبیر جشنواره تابستانی و رییس ستاد جشنواره ها و مناسبت های کیش در این مراسم با اشاره به اینکه حمل و نقل در تمام بخش های هوایی، دریایی و شهری یکی از محورهای مهم صنعت گردشگری است گفت: رانندگان تاکسی نخستین افرادی هستند که با گردشگران ارتباط برقرار می کنند و چنانچه با حس مسئولیت و اخلاق شایسته و حرفه ای از مسافران استقبال کنند خاطره سفر به کیش در ذهن گردشگران ماندگار خواهد شد.

وی گردشگران را مهم ترین سفیران گردشگری کیش برشمرد و گفت: با توجه به اینکه محور اصلی فعالیت های کیش گردشگری است، اشتغالزایی و درآمد زایی در این منطقه به حضور گردشگران وابسته است.

مدیر عامل ستاد جشنواره ها و مناسبت های کیش اظهار داشت: مردم داری، آراستگی، منش و اخلاق خوب و تکریم مسافران از مهم ترین خصوصیات اخلاقی رانندگان تاکسی است که موجب افزایش رضایتمندی گردشگران و رونق صنعت گردشگری در کیش می شود.

وی ابراز امیدواری کرد با میزبانی شایسته از گردشگران جشنواره تابستانی که میهمانان دعوت شده به جزیره کیش هستند بتوانیم جشنواره ای پر رونق داشته باشیم.

لازم به ذکر است اجرای موسیقی، استند آپ کمدی و برنامه های مفرح بخش دیگری از مراسم تجلیل از رانندگان نمونه حمل و نقل جزیره کیش بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز