خبرگزاری کار ایران

واکنش مصر به اقدام بریتانیا در تعلیق پروازها از لندن به قاهره

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۲۳۶

یک مقام مسئول در وزارت هواپیمای شهری مصر اعلام کرد که سفارت بریتانیا در قاهره تأکید کرده است که تصمیم تعلیق پروازها به قاهره از سوی وزارت خارجه و یا حمل و نقل این کشور صادر نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، یک مقام مسئول در وزارت هواپیمای شهری مصر اعلام کرد که سفارت بریتانیا در قاهره تأکید کرده است که تصمیم تعلیق پروازها به قاهره از سوی وزارت خارجه و یا حمل‌و‌نقل این کشور صادر نشده است.

این منبع تأکید کرد که این اطلاعات از طریق هماهنگی بانماینده این شرکت بریتانیایی در قاهره بررسی می‌شود.

وزارت هواپیمایی شهری، هواپیماهای شرکت «السعه المقعدیه» وابسته به شرکت«هواپیمایی مصر» به مقصد لندن را افزایش داده و یک هواپیمای جدید از نوع «بویینگ ۷۸۷ دریم لاینر» را برای تسهیل پرواز هوایی به فرودگاه «هیثرو» بریتانیا در دوره تعلیق پروازها اختصاص داده است. 

«احمد فوزی» رئیس شرکت بندر هوائی قاهره  تأکید کرد که خطوط هوایی بریتانیا «بریتیش ایروایز» همتای مصری خود را در جریان قوانین امینتی و سلامتی خود در فرودگاه قاهره قرار نداده است.

فوزی تأکید کرد که تصمیم بریتانیا برای تعلیق پروازها به قاهره به مدت یک هفته یک موضوع داخلی است». 

خطوط هوایی بریتانیا پیش از این با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پروازهایش به مقصد قاهره را به منظور ااقدام پیشگیرانه در ارزیابی وضعیت امنیتی فرودگاه قاهره به مدت یک هفته به حالت تعلیق در می‌آورد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز