خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان خبر داد:

برگزاری بزرگترین سمینار داوران جودو خراسان رضوی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۸۴۶

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از برگزاری بزرگترین سمینار داوران جودو استان در شهر مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی، احمد امیرفخریان با اشاره به المپیاد استعدادیابی پایان هفته جاری در مشهد،گفت: این سمینار داوری عصر امروز 26 تیرماه به منظور هماهنگی داوران جودو شهرهای مختلف با همت کمیته داوران هیات برگزار شد.

وی به حضور بیش از 100 نفر داور فعال جودو از شهرهای مختلف در این سمینار آموزشی اشاره کرد و افزود: در این برنامه آموزشی حدود70 داور مرد و30 داور زن فعال در جودو استان با آخرین قوانین جهانی داوری جودو آشنا شدند.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: تدریس این دوره را مجتبی توکلی که علاوه بر سالها فعالیت به عنوان مسئول و دبیر کمیته داوران هیات استان دارای درجه داوری بین المللی A قاره جودو و A جهانی کوراش نیز است، برعهده داشت.

وی خاطر نشان کرد: استان خراسان رضوی با برخورداری از حدود150 داور مرد و 50 داور زن در درجات سه، دو، یک و ممتاز از حضور مهری مهرپور و آذر دلقندی 2 داور بین المللی زن و حسین محمودی و حمید علیزاده 2 داور بین المللی مرد دیگر نیز در رشته جودو بهره می برد.

امیرفخریان با اشاره به شرایط مطلوب داوری استان خراسان رضوی در کشور تصریح کرد: علاوه بر این حدود 20 داور رسمی مرد کوراش نیز در هیات استان فعال هستند که از این تعداد اسماعیل تاثری با درجه B جهانی و مجتبی توکلی با درجه A جهانی داروان با افتخار بین امللی کوارش خراسان رضوی را تشکیل می دهند.

وی در خصوص برنامه ریزی های در دست اقدام در حوزه داوری هیات استان اظهار داشت: تلاش داریم با تقویت این حوزه و برگزاری دوره های بازآموزی و میزبانی دوره های ارتقاء درجه در بخش داوری بانوان کوراش، جوجیتسو ، دفاع شخصی و قزاق کورس که به تازگی به هیات ملحق شده اند نیز به رشد قابل قبول در سطح کشور برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز