خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون صمت صورت گرفت؛

بهره برداری از 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۰۴۴

۲ واحد تولیدی روز چهارشنبه با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در شهرک صنعتی کاسپین قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این مراسم که عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، سعید نبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین نیز حضور داشتند شرکت بسته بندی بل هلدینگ پارس تولید کننده انواع بطری از پلی اتیلن و پروپیلن با اشتغال ۳۰ نفر و سرمایه گذاری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین در ادامه شرکت بازرگانی صبحانه طلایی قزوین در زمینه تولید و بسته بندی کره گیاهی با اشتغال ۴۰ نفر و سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

همچنین معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه حضور خود در شهرک صنعتی کاسپین قزوین، کلنگ آغاز واگذاری اراضی فاز چهار توسعه شهرک صنعتی کاسپین به مساحت ۳۵ هکتار را به زمین زد.

در حال حاضر ۲۲ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در این فاز منعقد شده است.

وی همچنین از واحد صنعتی رایکا آلتون تسمه تولید کننده انواع تسمه خودرو با اشتغال ۶۰ نفر و سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بازدید و از توسعه نمایشگاه دائمی دستاوردهای واحدهای صنایع کوچک شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین رونمایی کرد.

استان قزوین ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

شهرک صنعتی کاسپین به عنوان یکی از موفق ترین شهرک های صنعتی استان در ۳۵ کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز