خبرگزاری کار ایران

وعده پرداخت مطالبات کارگران شهرداری منجیل عملی نشد

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۸۷۶

در حالی که قرار بود بخشی از مطالبات مزدی ۴۰ کارگر شهرداری منجیل روز سه‌شنبه (بیست‌و چهارم تیرماه) پرداخت شود و به‌رغم وعده‌های مسئولان این اتفاق نیفتاد.

جمعی از کارگران شهرداری منجیل در استان گیلان در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت مطالبات مزدی خود خبر دادند.

این کارگران که تعداد آنها ۴۰ نفر است، می‌گویند: روز شنبه هفته جاری (۲۲ تیر ماه) برای معوقات مزدی و مشخص نبودن وضعیت پرداخت دستمزدمان در مقابل ساختمان اداره کار شهرستان رودبار دست به اعتراض صنفی زدیم. که در نهایت سرپرست اداره کار شهرستان رودبار با حضور در جمع متعرضان و در تماس تلفنی با معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار به کارگران وعده پرداخت معوقات مزدی کارگران را در ۴۸ ساعت آینده را داد و در نتیجه با اعتماد به این وعده‌ها به اعتراض یک روزه خود خاتمه دادیم.

براساس ادعای کارگران، شهرداری منجیل هنوز (تا لحظه ارسال خبر) معوقات مزدی آنها را نپرداخته‌ است.

کارگران شهرداری منجیل می‌گویند: بارها برای دریافت مطالبات خود به دفتر شهردار و شورای شهر منجیل مراجعه کرده‌ایم، اما تاکنون پاسخ روشنی نگرفته‌ایم و علارغم وعده‌های داده شده از سوی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری مشخص نیست چه زمانی قرار است شهرداری، مطالبات ما را پرداخت کنند.

کارگران شهرداری منجیل تاکید کردند: مطالبات مزدی ما به بخشی از دستمزد ماه‌های فروردین و اردیبهشت ماه و حقوق کامل خرداد ماه سال جاری مربوط می‌شود و حال به پایان تیر ماه نیز نزدیک می‌شویم. ما همچنین در زمینه پرداخت عیدی و معوقات یکساله سنواتی سال ۹۷ خود شاهد اتفاق خاصی نبوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز