خبرگزاری کار ایران

اگر اهالی کشتی به جان هم بیفتند کشتی طلمه می‌خورد

داورزنی: اختلاف سلیقه‌ها باید جمع شود تا یک وفاق ملی و اتحاد در کشتی حاصل شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۸۴۷

محمدرضا داورزنی پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی اظهار داشت:

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی اظهار داشت: مجمع انتخاباتی و رقابت‌ها امروز تمام شد و اختلاف سلیقه‌ها باید جمع شود تا یک وقاق ملی و اتحاد در کشتی حاصل شود.

او ادامه داد: رمز موفقیت و پیشرفت یکدلی است. اگر اهالی کشتی به جان هم بیفتند اولین چیزی که لطمه می‌خورد خود کشتی است. البته اختلاف نظر همیشه طبیعی است.

داورزنی افزود: کشتی به عنوان ورزش اول کشور واقعا باید به جایگاه خود برگردد. وزلرت ورزش و جوانان سال گذشته  به بیش از صد درصد تعهدات خود به فدراسیون کشتی عمل کرده است تا هیچ برنامه‌ای لغو نشود.

معاون وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: با یک بسیج عمومی باید از ظرفیت‌های کل کشور برای اعتلای کشتی استفاده کنیم تا با کمترین مشکل به استقبال رویدادهای مهم پیش رو مثل المپیک ۲۰۲۰ توکیو برویم. 

داورزنی در پایان گفت: همه باید از رییس جدید برای رسیدن به برنامه‌هایش حمایت کنیم و دبیر هم باید از تمام ظرفیت‌ها از جمله نقاط قوت مخالفانش برای ادامه راه و اعتلای کشتی استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز