خبرگزاری کار ایران

هشدار مجلس نمایندگان آمریکا نسبت به اظهارات نژاد پرستانه ترامپ

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۷۳۲

مجلس نمایندگان آمریکا اعلام هشدارهای رسمی به رئیس جمهوری این کشور را تصویب و با صدور تصمیمی در محکومیت توئیت‌های نژادپرستانه وی علیه چهار زن نماینده کنگره موافقت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته- سه‌شنبه- به طرح هشدارهای رسمی به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا رأی داده و با صدور قانونی در محکومیت توئیت‌های نژاد پرستانه علیه ۴چهار زن اقلیت نماینده کنگره موافقت کرد.

۲۴۰ نماینده با این قانون موافقت و ۱۷۷ نماینده بر اساس رویکرد حزب‌گرایانه با آن مخالفت کردند به گونه‌ای که رهبر حزب جمهوری‌خواه را به دفاع از ترامپ سوق دادند. 

۴چهار نفر از جمهوری خواهان در کنار دموکرات‌ها با این قانون موافقت کردند تا نشان دهند که خشم از اظهارات نژاد پرستانه ترامپ علیه «رشیده طلیب»،‌ «ایلهان عمر» و «الکساندریا اوکازیو کورتز» نمایندگان کنگره به کجا رسیده است. 

«جاستین عماش» نیز که اخیرا حزب جمهوری‌خواه را به دلیل اختلاف با ترامپ ترک کرده، با این قانون موافقت کرد. 

اظهارات ترامپ که از چهار نماینده زن پیشروی کنگره خواسته بود به همان جایی که از آنجا آمده‌اند، ‌بازگردند، موجی از خشم را برانگیخت.

طرح این قانون را «تام مالینوسکی» نماینده جدید کنگره از ایالت «نیوجرسی» ارائه داده و این اقدام را برای پاسخ به اظهارات نژادپرستانه ترامپ ضروری برشمرده است.  

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز