خبرگزاری کار ایران

حماس:

سیاست مسکو در قبال مسأله فلسطین و پرونده صلح سازنده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۳۵۰

رئیس دفتر روابط بین الملل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که سیاست مسکو در قبال مسأله فلسطین به ویژه پرونده صلح سیاسیتی سازنده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «موسی أبو مرزوق»، رئیس دفتر روابط بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز -سه‌شنبه- گفت: «دیدار فعلی وی از مسکو به دعوت میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه صورت گرفت و طبیعتا این یک دعوت جدید نیست، او دوست صمیمی ماست و دیدارها از دیرباز هر از گاهی تکرار شده است، ما درباره مسائل منطقه و به ویژه مسأله فلسطین رایزنی می‌­کنیم، موضوعات مرتبط با وضعیت فلسطین همیشه از اهمیت ویژه‌­ای در وزارت خارجه روسیه برخوردار بوده و این پرونده کلید روابط با کل منطقه خاورمیانه بوده است».

أبو مرزوق در ادامه افزود: «ما از این دیدارها استقبال می­‌کنیم چرا که سیاست مسکو در قبال مسأله فلسطین سیاست سازنده‌­ای به ویژه در موضوع صلح برخوردار بوده و ادامه تلاش‌­های روسیه در موضوع فلسطین بسیار اهمیت دارد».

این رهبر فلسطینی توضیح داد: «پرونده­‌های فراوانی در ارتباط با این موضوع وجود دارند از جمله پرونده صلح، پرونده اوضاع اسفبار نوار غزه و محاصره این بخش، معامله قرن و کنفرانس بحرین، آمریکا و سیاست­‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری این کشور در کل منطقه و به طور خاص در قبال مسأله فلسطین».

رئیس دفتر روابط بین الملل حماس به دعوت وزارت خارجه روسیه به مسکو سفر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز