خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل خبرداد:

اجرای 200 برنامه فرهنگی ویژه بانوان اردبیلی در طول تابستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۴۹۵

شهردار اردبیل از اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه سلامت بانوان خبر داد و گفت: در طول تابستان اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی ویژه بانوان اردبیلی پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه کمیسیون بانوان که در محل جلسات پارک بانوان اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه در طول تابستان بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه این گروه از جامعه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان و ارتقای سلامت روحی و جسمانی شهروندان برنامه‌های متعدد فرهنگی و ورزشی اجرایی می‌شود.

وی افزود: توسعه ورزش به عنوان یک موضوع مهم در راستای ارتقای سلامت بانوان مورد توجه قرار گرفته و این برنامه‌ها روزبه‌روز با تنوع و گستردگی مناسبی همراه شده است.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه توسعه اجرای برنامه‌های ورزشی و اجتماعی مستلزم برخورداری از نگرش مسؤولانه مدیران اجرایی است، تاکید کرد: تمام برنامه‌ها و پروژه‌های اجتماعی بایستی برای کل جامعه بوده و منافع عموم شهروندان را در برگیرد.

لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در راستای تحقق مطالبات فرهنگی و اجتماعی شهروندان است، بیان کرد: در سه ماهه اول سال بیش از ۱۵۰ برنامه در سطح شهر توسط این سازمان برگزار شده است.

وی یکشنبه‌های سلامت، سه‌ شنبه‌های مهدوی و پنج شنبه‌های شاد را از شاخص‌ترین برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی دانست و افزود: سلامت بانوان و دختران شهر مورد توجه ویژه قرار گرفته و در این خصوص برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

لطف اللهیان همچنین از رونمایی نشان بانو در پارک بانوان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: پیست اسکیت بانوان نیز در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

اوقات فراغت بانوان مدیریت می‌شود

الهام خانقاهی، دبیر کمیسیون بانوان شهرداری اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: برنامه‌های کمیسیون امور بانوان شهرداری با شعار «تابستان ۹۸ با شهرداری» در ۹ حوزه برنامه‌ریزی شده که در طول  تابستان اجرایی ‌می‌شود.

وی عنوان کرد: این برنامه‌ها در محورهای مذهبی، ورزشی، گردشگری، سلامت، ارتقای نشاط اجتماعی، موضوعات فرهنگی، هنری و مدیریت اوقات فراغت اولویت‌بندی شده و در تمام فرهنگ‌سراهای اردبیل اجرا خواهد شد.

خانقاهی مجتمع الغدیر، آمفی‌تئاتر روباز شورابیل و پیاده راه اسفریس را از دیگر اماکن و زیرساخت‌های فرهنگی اردبیل برشمرد و گفت: به منظور معرفی قابلیت‌های گردشگری و تاریخی منطقه در طول تابستان «تور رایگان اردبیل‌گردی» نیز ویژه بانوان شهر در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز