خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق استان یزد:

بیش از نیمی از برق استان در صنعت مصرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۷۸۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با بیان اینکه یزد استانی صنعتی به شمار می رود، گفت: بیش از نیمی از برق استان در صنعت مصرف می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرش نواب پور با بیان اینکه برق در استان عمدتا به صنعت تبدیل شده و خاموشی‌های کمتری هم داریم، اظهار داشت: میزان خاموشی برق در استان یزد به ازای هر مشترک در سال معادل 68 دقیقه است که این میزان در میانگین کشوری 880 دقیقه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه میانگین خاموشی برق در یزد ۱۳ برابر از میانگین کشوری کمتر است و کمترین خاموشی در کشور را داریم ادامه داد: یزد در کاهش تلفات شبکه برق در سطح کشور نخستین جایگاه را به خود اختصاص داده به طوریکه درصد تلفات شبکه برق استان یزد شش و یک دهم درصد بوده و میانگین کشوری آن 10 و سه دهم درصد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با بیان اینکه درصد مشترکین صنعتی استان یزد 54 درصد و در کشور 33 درصد است خاطرنشان کرد: صنایع یزد در مجموع 315 مگاوات برق مصرف می کنند که بر اساس برنامه ریزی های کاهش و کنترل و در راستای پیشگیری از خاموشی ها، باید بین ساعت‌های 10 تا 16 بتوانیم 60 درصد از مصرف را کاهش دهیم و توقع کنترل 189 مگاوات آن وجود دارد.

نواب با بیان اینکه هر سال برنامه مدیریت و کنترل بار صنایع استان در تابستان اعلام می شود اظهار داشت: این موضوع به صورت روزانه توسط امورها و نواحی و کنترل و رصد بار فیدرهای مربوط به صنایع مورد نظر کنترل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به آغاز هفته مدیریت مصرف برق از امروز تا 28 تیرماه عنوان کرد: برنامه های متعددی در این هفته تدارک دیده شده از حمله تبادل تفاهم نامه همکاری و برگزاری کنفرانس تجارب برتر مدیریت مصرف برق است که در راستای کاهش مصرف دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز