خبرگزاری کار ایران

بررسی فهرست نفرات طلایی‌پوشان؛

سپاهان و 3 جای خالی در نقل و انتقالات؛ قلعه نویی به دنبال شکار ستاره‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۷۳۸

فهرست بازیکنان سپاهان با جذب 3 بازیکن دیگر پر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان اصفهان که از روزهای پایانی لیگ هجدهم برای حضور قدرتمند در پنجره تابستانی نقل و انتقالات برنامه‌ریزی کرده بود با وجود اینکه یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در جابجایی بازیکن بوده هنوز کارش تمام نشده و مشغول مذاکره با چند گزینه باقی مانده برای بستن تیمش در فصل جدید است.

سپاهان تا کنون 7 بازیکن جذب کرده که گئورگی ولسیانی، رضا میرزایی، علیرضا نقی‌زاده، محمد زینالی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و مرتضی منصوری هستند و در این فهرست میرزایی با داشتن قرارداد با سپاهان و پس از انتقال یک ساله قرضی به فولاد به تیم سابقش بازگشته و محبی و زینالی هم سهمیه لیگ یکی محسوب می‌شود که بدین ترتیب ولسیانی، نقی‌زاده، حسینی و منصوری 4 سهمیه خرید لیگ برتری این تیم هستند و 3 بازیکن دیگر می‌تواند از این نظر جذب کند.

اما علاوه بر محدودیت در جذب بازیکن، قوانین سازمان لیگ محدودیت‌هایی هم برای فهرست بازیکنان اعمال کرده و به باشگاه‌ها اجازه می‌دهد حداکثر 31 بازیکن در فهرست خودش داشته باشد که شامل 18 سهمیه سنی آزاد، 5 بازیکن زیر 21، 3 بازیکن زیر 23 و 3 بازیکن زیر 25 سال داشته باشد که در این میان در فهرست طلایی‌پوشان تنها 2 جا برای سهمیه آزاد باقی مانده است.

محدودیت دیگر قوانین سازمان لیگ به کار گیری بازیکنان خارجی است که محدودیت آن 4 بازیکن است که باید حداقل یکی از آنها بازیکن آسیایی باشد. سپاهان در حال حاضر گئورگی ولسیانی و ولادیمیر کومان را دارد و مشغول مذاکره برای تمدید قرارداد با کی‌روش استنلی است. در صورتی که استنلی در سپاهان بماند 2 جای خالی در فهرست آزاد این تیم باقی می‌ماند و البته تنها یک سهمیه آسیایی برای جذب بازیکنان خارجی این تیم باقی خواهد ماند.

مسئولان سپاهان این روزها در حال مذاکره با کی‌روش استنلی و وحید امیری هستند و اگر موفق به جذب آنها شوند فهرست آنها تنها یک جای خالی دیگر دارد که می‌تواند سهمیه داخلی یا آسیایی باشد.

به گفته کادرفنی سپاهان حتی در صورت عدم توافق با کی‌روش،‌ یک مهاجم خارجی جذب خواهند کرد و البته با شکست در پروژه جذب وحید امیری هم مذاکره با بازیکن دیگر در پست وینگر آغاز خواهد شد.

باید دید در فرصت باقی مانده مسئولان باشگاه چه تدبیری برای جذب نفرات جدید دارند و تا چه حد در پروژه‌های نقل و انتقالاتی باقی مانده موفق عمل خواهند کرد.

 

فهرست بازیکنان سپاهان به شرح زیر است:

 

* لیست بازیکنان بزرگسال (فهرست آزاد):

۱- پیام نیازمند

۲- محمد ایرانپوریان

‌۳- عزت‌الله پورقاز

‌۴- گئورگی ولسیانی

۵- محمدرضا مهدی زاده

۶- مرتضی منصوری

۷- علیرضا نقی زاده

۸- مهدی کیانی

۹- رضا میرزایی

۱۰- محمدرضا حسینی

۱۱- رسول نویدکیا

۱۲- محسن مسلمان

۱۳- ولادیمیر کومان

۱۴- سجاد شهباززاده

۱۵- علی قربانی

۱۶- ؟ (احتمال تمدید با کی‌روش استنلی)

۱۷- ؟ (احتمال جذب وحید امیری)

۱۸- ؟

 

* لیست بازیکنان زیر ۲۵ سال:

۱- سعید آقایی

۲- محمد کریمی

۳- حامد بحیرایی

 

* لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال:

۱- شهاب عادلی

۲- داوود رجبی

۳- محمد زینالی

۴- علی خسروی

۵- محمد محبی

 

* لیست بازیکنان زیر ۲۱ سال:

۱- علی کیخسروی

۲- امیرحسین نیکپور

۳- مهدی رحیمی

۴- یاسین سلمانی

۵- ابولفضل بابادی عکاشه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز