خبرگزاری کار ایران

رضاوند: استراماچونی سرمربی سرشناسی است / فرقی ندارد که کدام شماره را بپوشم

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۵۴۶

بازیکن جدید استقلال تهران گفت: امیدوارم با تلاش خودم و حمایت هواداران روزهای خوبی را پشت سر بگذارم.

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند بعد از امضای قرارداد دو ساله با استقلال به سایت رسمی باشگاه گفت: رسیدن به استقلال از آرزوهای بچگی من بود که به آن رسیدم. همه می دانند که من استقلالی هستم و به عنوان یک بازیکن استقلالی شناخته شدم. امیدوارم با تلاش خودم و حمایت هواداران روزهای خوبی را پشت سر بگذارم. 

او در ادامه درباره همکاری با استراماچونی اضافه کرد: ایشان یک مربی بزرگ است و قبل از پیوستن به استقلال با او صحبت کردم. ایشان علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی دارند و مطمئنا از همکاری با ایشان لذت خواهم برد. او یک مربی سرشناس است و امیدوارم فصل خوبی را در کنار او داشته باشم و در نهایت عملکرد ما باعث خوشحالی هواداران شود.

رضاوند درباره بحث های پیرامون شماره پیراهن تصریح کرد: شماره پیراهن برای من فرقی ندارد و موضوع مهمی نیست و هر تصمیمی گرفته شود، انجام خواهم داد.

وی در ادامه درباره رقابت برای رسیدن به پیراهن استقلال و حضور بازیکنان با کیفیت گفت: تیم های بزرگ بازیکنان بزرگی هم دارند و برای رقابت کاملا آماده هستم. حضور رقیبان به من هم کمک می کند تا کیفیت خود را بالا ببرم.

رضاوند در ادامه درباره حضور در اردوی تیم ملی اضافه کرد: بر اساس صحبتی که انجام دادم قرار شد به اردوی تیم ملی بروم و در پایان اردو در تمرینات استقلال حاضر می شوم.

هافبک جدید استقلال در پایان صحبت های خود درباره همزمانی دعوت به تیم ملی و قرارداد با استقلال گفت: در یک روز با استقلال قرارداد بستم و به تیم ملی رسیدم و مطمئنا 17 تیر یکی از بهترین روزهای زندگی من و بهترین روز فوتبالی‌ام بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز