خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانستیم ۱۰ نفره هجومی بازی کنیم

رضاوند: شکست استقلال مقابل ما سالیان سال در خاطره‌ها می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۳۴۱

هافبک سایپا تهران معتقد است برتری 10 نفره نارنجی پوشان مقابل استقلال در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند در خصوص برتری سایپا مقابل استقلال تهران در ضربات پنالتی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی سختی مقابل استقلال داشتیم و وقتی که در دقیقه30، 10 نفره شدیم بازی برای ما سخت‌تر نیز پیش رفت. در حالت عادی بازی مقابل استقلال در زمین این تیم و مقابل هواداران پرشورش سخت است. ما برای برتری مقابل استقلال همت زیادی کردیم و با وجود این که دو بار عقب افتادیم، توانستیم بازی را در وقت قانونی به تساوی بکشانیم و سپس در ضربات پنالتی بازی را تمام کنیم.

او ادامه داد: قطعاً برتری 10 نفره ما مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تا سالیان سال در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد استقلال نسبت به گذشته تیم ضعیف‌تری شده است، گفت: استقلال همیشه، استقلال است. کسانی که این حرف را می‌زنند باید بگویند کدام بازیکن استقلال بازیکن ضعیفی است؟ در این بازی اگر به تعویض‌های استقلال نگاه کنید متوجه می‌شوید کسانی که از روی نیمکت به داخل زمین می‌آمدند نه تنها چیزی از بازیکنان داخل زمین کم نداشتند بلکه بازیکنان بسیار خوبی نیز بودند.

او افزود: استقلال همیشه استقلال است و اصلاً این صحبت که از ضعف استقلال صحبت می‌کنند، صحت ندارد. البته ما نیز در دو سال گذشته شخصیت تیمی پیدا کرده‌ایم و دیگر به راحتی مغلوب نمی‌شویم.

رضاوند در خصوص عقب‌نشینی سایپا در دقایق پایانی وقت اضافه عنوان کرد: نمی‌توانستیم وقتی 10 نفره هستیم و استقلال از بازیکنان سرعتی برخوردار است، هجومی بازی کنیم. البته اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل شده بود شاید در همان 90 دقیقه استقلال را شکست داده بودیم. اگر ضربه آرمان رمضانی به جای تیر دروازه به گل تبدیل شده بود یا ضربه ایستگاهی مهدی ترابی گل می‌شد ما حتی توانایی برتری مقابل استقلال در وقت قانونی را داشتیم.

وی در پایان در خصوص عملکرد بیژن حیدری داور مسابقه عنوان کرد: داوری به نظر من خوب بود و مشکل خاصی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز