خبرگزاری کار ایران

تغییرات اجباری در دفاع

رونمایی از ترکیب استقلال مقابل سایپا/ پرتغییر همراه با سورپرایز

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۱۶۹

استقلال تهران در حالی مقابل سایپا به میدان می‌رود که پژمان منتظری، خسرو حیدری و وریا غفوری را در اختیار ندارد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم استقلال و سایپا تهران از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار می‌گیرند. استقلال با برتری مقابل نفت مسجد سلیمان پا به این مرحله گذاشته و نارنجی پوشان هم با برتری دو بر یک مقابل سردار بوکان جواز صعود را کسب کرده‌اند.

آخرین تقابل سایپا و استقلال مربوط به هفته نهم مسابقات لیگ برتر می‌شود که شاگردان وینفرد شفر با دو گل محمد دانشگر و وریا غفوری تیم تحت هدایت علی دایی را از پیش رو برداشتند. سایپا با تساوی برابر پرسپولیس به این دیدار رسیده و استقلال هم چند روز پیش در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب سپاهان شده بود.

خسرو حیدری و علی کریمی با خط خوردن از لیست 18 نفره استقلال غایبان قطعی بازی امروز هستند. پژمان منتظری دیگر بازیکن مصدوم آبی‌هاست که برای این مسابقه در دسترس نیست. وریا غفوری هم با حکم کمیته انضباطی با توجه به اتفاقات بازی گذشته به دلیل محرومیت این بازی حساس را از دست داده است. همچنین محسن کریمی و داریوش شجاعیان که پس از مدت‌ها مصدومیت به تمرینات گروهی اضافه شده‌اند همچنان به شرایط ایده‌آل دست پیدا نکرده‌اند.

با توجه به عملکرد سیدحسین حسینی در دو بازی گذشته که پس از مدت‌ها نیمکت نشینی وینفرد شفر به او اجازه حضور در ترکیب اصلی و جانشین سید مهدی رحمتی را داده بود، این بار هم درون دروازه استقلال قرار می گیرد.

با وجود مصدومیت منتظری و خسرو حیدری و همچنین محرومیت غفوری، خط دفاعی استقلال برای چندمین بار در فصل جاری دستخوش تغییر اجباری می‌شود. فرشاد محمدی مهر پس از چند مسابقه به این فرصت دست پیدا خواهد کرد تا به عنوان مدافع راست در ترکیب اصلی باشد؛ روزبه چشمی هم زوج محمد دانشگر خواهد بود و میلاد زکی پور در پست چپ دفاع قرار می‌گیرد.

مارکوس نیومایر با غیبت علی کریمی به پست دلخواهش می‌رسد و زوج فرشید باقری در خط میانی خواهد بود. به جای مهدی قائدی و الهیاری صیادمنش هم نفراتی چون رضا آذری، الحاجی گرو و فرشید اسماعیلی به میدان می روند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا به شرح زیر است:

سید مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، همام طارق، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، الحاجی گرو، مارکوس نیومایر، رضا آذری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز