خبرگزاری کار ایران

در مسابقات جهانی کارگری؛

ورزشکاران البرزی موفق به کسب سه مدال طلا در اسپانیا شدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۶۷۲

ورزشکاران کارگر استان البرز موفق به کسب سه مدال طلای ششمین دوره بازی‌های جهانی ورزش کارگری در اسپانیا شدند.

به گزارش ایلنا، سه ورزشکار کارگر البرزی در ششمین دوره بازی‌های جهانی کارگران در کشور اسپانیا موفق به کسب سه مدال طلا در رشته های کاراته و کشتی فرنگی شدند.

در این دوره از مسابقات بین المللی که در کشور اسپانیا برگزار شد، بهنام محمدی و حسین یوسفی عطا در رشته کاراته و مهرداد بهرامی در رشته کشتی فرنگی از استان البرز موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شدند.

کاروان ورزشی کارگران کشور متشکل از 140 نفر ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب 16 تیم و در 9 رشته ورزشی در این مسابقات حضور یافت و در پایان با کسب 61 مدال طلا، 48 مدال نقره و 29 مدال برنز برگ زرین دیگری را به افتخارات ورزشی جامعه کار و تلاش کشور افزود.

این سومین حضور ایران در بازیهای جهانی کارگران محسوب میشود.پیش از این ایران در سال 2015 در مسابقات جهانی ایتالیا و در سال 2017 در کشور لتونی حضور داشته است.

قابل ذکر است که تیم ملی کاراته و شنا و همچنین تیم ملی جودوی بانوان کارگر اولین بار در این مسابقات حضور داشتند و توانستند با کسب مدال های رنگارنگ خود نویدبخش آینده ای روشن برای حضور در مسابقات آتی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز