خبرگزاری کار ایران

سامانه ساد24 راهی ساده برای استعلام چک های برگشتی

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۴۰۷

با استفاده از سامانه ساد24 می توان به راحتی به استعلام چک های برگشتی و صیادی پرداخت و مشخص کرد کدام چک ها در هنگام دریافت از سوی یک مشتری دارای مشکل می باشند. و با استفاده از این سامانه به صورت هم زمان خوش حسابی صادر کننده چک و نیز مفقودی نبودن چک را به صورت رایگان بررسی نمایید و با استفاده از این سامانه می توان به راحتی چک های موجود برای دریافت و یا پرداخت را مدیریت کرده و با ایجاد یک یادآور زمان وصول و یا برداشت هر کدام از چک ها را با استفاده از آپ ساد24 مشخص نمود.

مدیریت کردن چک ها و همچنین شناسایی چک های برگشتی و استعلام آنها کاری بسیار سخت و زمان گیر خواهد بود. کسب و کارهای مختلفی به منظور فروش محصولات و یا خرید از شرکت های بزرگ از چک استفاده می کنند. وجود انواع چک های بی محل و یا خالی بودن جای حساب چک و یا فراموش کردن زمان پاس کردن و یا وصول چک ها تنها بخشی از مشکلات مربوط به این حوزه می باشد، اما برای حل تمامی این مشکلات می‌توان از سامانه و یا اپلیکیشن ساد24 استفاده نمود، سامانه ساد 24 که اولین و بزرگ‌ترین سامانه استعلام چک‌های بانکی و اعلام سرقت چک‌های مفقودی و سرقت شده در کشور می‌باشد و تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه فعالیت می‌کند به کاربران خود تمامی امکانات لازم و کافی را برای مدیریت همه‌جانبه را می دهد تا به استعلام چک های برگشتی و صیادی پرداخته یا با ایجاد یک یادآور از زمان وصول چک های خود باخبر شوند و یا می توانند چک های مفقودی و یا سرقتی خود را ثبت کرده و به صورت کشوری اطلاع رسایی نمایند.

چرا باید از سامانه ساد24 استفاده نمود؟

در سال های اخیر و با رشد روز افزون اینترنت و تلفن های هوشمند، بسیاری از کسبه می توانند با نصب این سامانه بر روی گوشی هوشمند خود و همچنین داشتن یک اینترنت معمولی به راحتی چک های خود را مدیریت کنند و با ایجاد یک برنامه زمانی و ثبت سریع چک های خود در سامانه ساد 24  از زمان وصول و یا تاریخ برداشت چک های خود باخبر شوند. استفاده از یک سامانه بسیار ایمن و در عین حال سریع می باشد،  به منظور اعلام گم شدن و یا سرقت چکها، استعلام چک های برگشتی و خوش حسابی، یادآور چک، راس گیری و ... می تواند باعث تسریع در عملکرد فرایند خرید و فروش شود و همچنین می توان با استفاده از این روش یک اطمینان خاطر مناسب را بین خریداران و فروشندگان چکی به وجود آورد تا بتوانند کسب و کار خود را با استفاده از این گونه از اسناد مالی پیش ببرند و باعث افزایش رونق کسب و کار در جامعه شوند.

سامانه ساد24 راهی ساده برای استعلام چک های برگشتی

متاسفانه در سال های اخیر با وجود کلاهبرداری مختلف با استفاده چک های بانکی، باعث شده است که بسیاری از افراد به چک ها به دیده خوبی نگاه نکنند و این موضوع می تواند کسب و کارهای مختلفی را تا حدود زیادی با مشکلاتی مواجه نماید. البته روش هایی برای استعلام چک به صورت معمول وجود دارد، اما این روش ها بسیار زمان بر و طولانی خواهد بود و یا حتی امکان دارد با وجود اطلاعات غلط باعث بروز مشکلاتی نیز بشود. به همین منظور استفاده از یک سامانه یکپارچه به منظور استعلام و بررسی چک های مختلف می تواند بسیار مهم و ضروری باشد و از سوی دیگر نیز می توان به راحتی با استفاده از این سامانه، افرادی که از چک ها به منظور خرید و فروش خود استفاده می کنند، یک مدیریت یکپارچه و منظم را برای چک های خود در اختیار خود قرار دهند.

ثبت و اطلاع رسانی چک های مفقودی و سرقتی

گم شدن و یا سرقت چک ها امری بسیار بدیهی می باشد. بسیاری از افراد به دلیل داشتن چک های متعدد و یا داشتن شغل های سخت، گاهی با مشکلاتی چون سرقت و یا مفقودی چک های خود مواجه می شوند که می تواند بسیار خطرناک باشد. به همین منظور با استفاده از سامانه ساد24 و یا اپلیکیشن این برنامه می توان چک های مفقودی و یا سرقت شده را به راحتی در آن ثبت کرده و با پیداشدن این چک ها و یا استفاده دزدان از این چک ها به منظور برداشت وجه به سرعت اطلاع پیدا کرده و می توان به راحتی مانع از ایجاد ضررهای مالی را گرفت.

سامانه ساد24 راهی ساده برای استعلام چک های برگشتی

مدیریت ساده و همه‌جانبه چک ها با استفاده از سامانه ساد24

استفاده از چک ها و همچنین وجود تعداد بسیاری از آنها در برخی از کسب وکارها، همیشه باعث نگرانی بسیاری از افراد و کسبه در این حوزه شده است، به گونه ای که این افراد باید روزانه وقت و فکر خود را به صورت کامل بر روی زمان وصول و یا دریافت چک های خود اختصاص دهند، که این موضوع باعث ناراحتی و دلسردی بسیاری از کسبه و کسب وکارهای مختلف شده است. اما کافیست تا اپلیکیشن ساد24 را بر روی گوشی خود نصب کنند تا تمامی این مشکلات هموار شود. با نصب اپلیکیشن ساد24 شما از امکانات و مزایای زیر به رایگان برخوردار می‌شوید.

  • استعلام صیاد و خوش حسابی
  • استعلام سرقتی و یا مفقودی بودن چک
  • اعلام سرقت و مفقودی چک
  • یادآور تاریخ سررسید چک
  • امکان راس گیری چک
  • مدیریت و بایگانی همه چک ها در یک نگاه
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز