خبرگزاری کار ایران

روش کار دیزل ژنراتور و انواع دیزل ژنراتور

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۳۹۹

دیزل ژنراتور ها می توانند به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرند، می توانند برای ساعتها، هفته ها مورد استفاده قرار گیرند. برای این کار باید اطمینان حاصل کنید که انرژی به درستی ذخیره شده است تا بتواند عملکرد خوبی را انجام دهد.

به گزارش ایلنا؛ دیزل ژنراتور تجهیزاتی است که برای برنامه های کاربردی که نیاز به قدرت بیشتری دارند و برای عملکرد مداوم مورد استفاده قرار میگیرد. آنها سوخت را از طریق احتراق دیزل به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند.

این نوع سوخت در مقایسه با دیگران مانند بنزین، با دمای بالاتر سوزانده می شود، از این رو کارآمدتر و قدرت بیشتری را برای ژنراتور فراهم می کند. دیزل ژنراتور نیاز با تعمیر و نگهداری منظم به درستی کار می کند.

به طور کلی چگونه یک دیزل ژنراتور کار می کند؟

اول، هوا به ژنراتور منتقل می شود تا زمانی که فشرده شود.

بعد سوخت دیزل تزریق می شود؛

ترکیبی از این فرایندها، فشرده سازی هوا و تزریق بعدی سوخت، باعث تولید (شدت) گرما می شود که سبب التهاب سوخت می شود. به این ترتیب، احتراق شروع می شود و ژنراتور را راه اندازی می کند.

بنابراین، ژنراتور با توجه به نیازهای تجهیزات متصل به آن شروع به تولید انرژی الکتریکی لازم برای توزیع میکند.

لازم به ذکر است که دیزل ژنراتور ها می توانند به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرند، می توانند برای ساعتها، هفته ها مورد استفاده قرار گیرند. برای این کار باید اطمینان حاصل کنید که انرژی به درستی ذخیره شده است تا بتواند عملکرد خوبی را انجام دهد.

همانطور که این نوع ژنراتور در مدت زمان طولانی عمل می کند، لزوما این امر مستلزم نگهداری منظم است تا بتواند تمام اجزاء را در عمل به کار بندازد.

توجه به موتور ژنراتور، حفظ آن و روانکاری آن، از آنجایی که به طور مداوم به مدت چندین ساعت کار میکند، مهم است و برای حفظ کارایی، این مراقبت مهم است.

ژنراتورهای دیزلی یک نوع ژنراتور هستند که از مزیت ارزان تر بودن بهره میبرند و مناسب مواردی هستند که عملگر اصلی آن یک منبع تغذیه با کارایی بالا برای قدرت های بزرگ مانند صنعت است.

دیزل ژنراتور پرکینز

ژنراتورهای پرکینز از سال 1932 در پتربورو در انگلستان تاسیس شده است. بنیانگذار این شرکت از خانواده مهندسان آمد و از بهره وری سوخت دیزل برتر متقاعد شد.. پرکینز همچنان به توسعه موتورهای دیزلی با قدرت بالا و در فن آوری های کاهش سر و صدا در موتورها ادامه داد.

برنامه توسعه مستمر آنها به آنها اجازه می دهد تا یکی از پیشرفته ترین و جامع ترین محدوده های موتورهای دیزلی و  موتور گازسوز ساخته شده در حال حاضر در دسترس را ارائه دهند. این شرکت به طور قابل ملاحظه ای رشد کرده است و امروزه دارای امکانات در آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و یک شبکه جهانی از توزیع کنندگان و مهندسین قطعات است.

دیزل ژنراتور کامینز

Cummins رهبر بین المللی در طراحی و ساخت سیستم های آماده به کار، موتورهای صنعتی و مجموعه های دیزل ژنراتور کامینز است. سرویس و تامین دیزل همیشه دارای انواع مختلفی از کیفیت استفاده شده از ژنراتور و موتورهای Cummins در سهام است.

Cummins یکی از موتورهای مشهور جهان است و در سراسر جهان قابل قبول است.شرکت کامینز  طراحی، تولید، توزیع و خدمات موتور و فن آوری های مرتبط، از جمله سیستم های سوخت، کنترل، تهویه هوا، فیلتراسیون، راه حل های انتشار و سیستم های تولید برق تولید می کند. مرکز Cummins در کلمبوس ایندیانا (ایالات متحده آمریکا) خدمات خود را در حدود 190 کشور و سرزمین ها از طریق شبکه ای از بیش از 600 شرکت توزیع کننده شرکت های و مستقل و حدود 5200 محل فروش، عرضه میکند. Cummins گزارش درآمد خالص 1.99 میلیارد دلار در سال 2010  داده است.

دیزل ژنراتور Etmes Power Cummins از 20kw تا 1500 kw  متغیر است که توسط موتورهای سری 4B3.9، 6B5.9، 6C8.3، 6L8.9، QSZ13، NT855، MT11، KT19، QSK19 هدایت می شود. ، KT38، QSK38 و KT50 و غیره ژنراتورهای دیزلی Cummins در بخش حمل و نقل، ساختمان ها، مخابرات، مدارس، بیمارستان ها، کشتی ها، میدان های نفت پترولوبی و منطقه تامین انرژی صنعتی و غیره استفاده می شود که می تواند به عنوان ژنراتور اصلی یا ژنراتور پشتیبان (ژنراتور آماده به کار یا ژنراتور اضطراری) اعمال شود. با استفاده از Cummins دیزل ژنراتور قابلیت اطمینان، دوام، انعطاف پذیری، صرفه جویی در انرژی، حفاظت از محیط زیست و شبکه های خدمات پس از شبکه جهانی، مجموعه دیزل ژن Cummins / Genset به عنوان یک نقش اساسی در صنعت موتور ژنراتور جهانی عمل می کنند.

شرکت کیادیزل اسپادان مفتخر است که انواع دیزل ژنراتور ها و خدمات این تجهیزات را برای شما به ارمغان بیاورد. ارائه محصولات با کیفیت مطلوب همگام با استانداردهای جهانی با تکنولوژی روز جهان از افتخارات این شرکت است.

خدمات شرکت:

وارد کننده انواع دیزل ژنراتور

کوپل کننده ی موتور

تولید کننده ی تابلو های کنترل و قدرت

تولید سیستم های پارالینگ

استارت و تست دستگاه

آموزش اپراتوری دستگاه

انجام نصب و راه اندازی

راه های ارتباط با ما:

تلفن: 03133447101

تلفن: 03133447102

تلفن: 03133447103

تلفن: 03133447104

فکس: 03133447100

info@kiadieselspadan.com

Sales@kiadieselspadan.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز