خبرگزاری کار ایران

واکنش سرمربی آرژانتین به اخراج مشکوک مسی مقابل شیلی

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۱۴۱

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین به اخراج مشکوک لیونل مسی مقابل شیلی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در نیمه اول بازی شب گذشته تیم‌های آرژانتین و شیلی در مسابقات در مرحله رده بندی کوپا آمریکا 2019 در حالیکه آلبی سلسته با نتیجه 2 بر صفر از حریف پیش بودند، مدل با لیونل مسی درگیر شد و داور مسابقه هر دو بازیکن را اخراج کرد.

لیونل اسکالونی، سرمربی 41 ساله آرژانتین درباره اخراج مسی اظهار داشت: من هنوز هم نمی‌فهمم که چرا مسی اخراج شد. من احساس می‌کنم که الان باید در فینال حضور پیدا می‌کردیم اما ما در بازی رده بندی بودیم و برنده شدیم؛ حداقل کاری که می‌توانستیم انجام بدهیم. ما احساس می‌کنیم زمانیکه یکی از ما در فوتبال ضربه می‌خورد همه ما هستیم. هنگامی که در فوتبال به یکی از همبازیان شما بدرفتاری می‌کند شما نمی‌توانید بدون تفاوت باشید. ما این را درباره مسی و دیگران دیده‌ایم. ما یک تیم را با وحدت ساخته‌ایم. 

او همچنین درباهر عملکرد کمک داور ویدیویی گفت: احساس این بازی حتی غریبه‌تر از بازی دیگر است. من هنوز معیارهای VAR در این مسابقات را درک نکردم. هر دو معیار اشتباه است، یا [داوران] نمی‌توانند در مورد هر چیزی توافق کنند. فکر می‌کنم که هنوز در مورد سیستم VAR مطمئن نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز