خبرگزاری کار ایران

حمله فوق ستاره آرژانتینی به کنفدراسیون آمریکای جنوبی

مسی: می‌خواهند برزیل را قهرمان کنند

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۱۰۳

پس از پایان بازی شیلی و آرژانتین، مسی در مراسم اهدای مدال حاضر نشد تا حواشی جدیدی را ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی آرژانتین در دیدار رده بندی کوپا آمریکا موفق شد با نتیجه 2 بر یک شیلی، مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد و برای پنجمین برای روی سکوی سوم این رقابت‌ها قرار گیرد.

مسی فوق ستاره آرژانتینی در این بازی در دقیقه 37 بخاطر درگیری با مدل برای دومین بار در دوران فوتبال خود اخراج شد، اما نکته جالب توجه در آنجا بود که مسی مدال برنز خود را قبول نکرد و به گردن خود آویزان ننمود.

این بازیکن در این خصوص به خبرنگاران گفت: هر چیزی که گفتم اتفاق افتاد. برای دریافت مدال به آنجا نرفتم چون ما نباید بخشی از این فساد و بی احترامی باشیم. ما می توانستیم به چیزهای بیشتری برسیم اما آنها اجازه ندادند چنین اتفاقی رخ دهد. فساد و داوران اجازه ندادند مردم از فوتبال لذت ببرند و همه چیز خراب شد. فساد و داوران به ما اجازه ندادند که در فینال باشیم، شما همیشه باید حقیقت را بگویید. شکی ندارم که برزیل قهرمان می شود. متاسفانه فکر می کنم می خواهند برزیل را قهرمان کنند. امیدوارم داوران و VAR کاری به فینال نداشته باشند و اجازه دهند پرو رقابت کند، زیرا آنها چنین تیمی را دارند. با این حال، شک دارم که بگذارند، هرگز از گفتن حقیقت دست نخواهم کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز