خبرگزاری کار ایران

محرابی خبر داد؛

ابتدای مهر ۹۸ آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های قم/ جزئیات کامل جشنواره

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۰۶۸

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با تشریح جزئیات دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های قم که آبانماه سال جاری برگزار می شود، گفت: ابتدای مهر ۹۸ آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های قم می‌باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، محمدجواد محرابی، در نشست خبری دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان قم که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های قم برگزار شد که به دلیل اولین تجربه برای برگزاری آن در سطح استان قم، دارای اشکالاتی بود که تلاش داریم شاهد دوباره این اشکالات نباشیم.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات قم، با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان برگزار می‌کند، گفت: ارتقای دانش رسانه‌ای، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای و آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مکتوب و مجازی و بهره گیری از این قابلیت‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش اصلی، ویژه و موضوعی برگزار می‌شود، اظهار داشت: بخش اصلی این جشنواره شامل خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، عکس خبری، صفحه آرایی، طنز مکتوب و فیلم خبری و همچنین بخش ویژه با ۲ موضوع «رونق تولید» و «گام دوم انقلاب» برگزار می‌شود.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ادامه داد: در بخش ویژه، تولیدات تحلیل مندرج در رسانه‌های استان درقالب‌های گزارش، گفت و گو، مقاله و یادداشت پذیرفته خواهد شد.

وی با اشاره به ضوابط و مقررات شرکت در این جشنواره گفت: آثار ارسالی باید مرتبط با موضوعات فراخوان باشد، آثار ارائه شده در هیچ همایش و یا جشنواره‌ای برگزیده نشده باشد و در فاصله زمانی ۱۷ مرداد ۹۷ تا اول مهرماه ۹۸ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استات منتشر شده باشد.

محرابی اظهار داشت: هر متقاضی مجاز به شرکت در ۳ بخش از جشنواره اعم از حرفه‌ای، ویژه و موضوعی است ضمن اینکه در بخش حرفه‌ای هر شرکت کننده می‌تواند در دو قالب و در هر قالب دو اثر را بارگذاری نماید.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه به هر شرکت کننده که برنده جشنواره شده باشد فقط ۲ جایزه تعلق می‌گیرد، افزود: در بخش موضوعی فقط به نفرات اول جایزه تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ابتدای مهر ۹۸ آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره تعیین شده است گفت: نفر اول در هر بخش علاوه بر تقدیرنامه، تندیس و ۲۰ میلیون ریال وجه نقدی، نفر دوم هر بخش، نیز علاوه بر تقدیرنامه، مبلغ ۱۵ میلیون ریال و نفر سوم هر بخش نیز علاوه بر تقدیر نامه، ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای برگزیدگان این جشنواره تعیین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز