خبرگزاری کار ایران

بازی‌های جهانی کارگران - اسپانیا

مربی شنا کارگری: نگاه مسوولان به رشته‌های انفرادی به خصوص شنا باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۸۲۸

مربی تیم شنا کاروان ایران در بازی‌های جهانی کارگران اسپانیا درباره عملکرد موفق شاگردانش اظهار داشت: تیم شنا کارگران برای نخستین مرتبه در بازیهای جهانی شرکت می‌کند و تجربه ای نداشتیم و ملاک ما نیز رکوردهای ثبت شده در پنجمین دوره این مسابقات در لتونی بود.

به گزارش ایلنا، مربی تیم شنا کارگری که شاگردانش تاکنون ۵۰ مدال در بازی‌های جهانی اسپانیا کسب کرده اند گفت: نگاه مسوولان به رشته‌های پرمدال انفرادی به خصوص شنا باید تغییر کند تا بتوانیم در میادین بین المللی بهتر ظاهر شویم.

حسین سمیع زاده اظهار داشت: تیم شنا کارگران برای نخستین مرتبه در بازیهای جهانی شرکت می‌کند و تجربه ای نداشتیم و ملاک ما نیز رکوردهای ثبت شده در پنجمین دوره این مسابقات در لتونی بود.

وی اظهار داشت: بعد از مسابقات انتخابی، نفرات تمرینات مستمری داشتند. کادر فنی نیز برای انتخاب ملی پوشان به همه نفرات در سراسر کشور توجه داشت و انتخاب نفرات شایسته موجب شدتاکنون نتایج درخشانی کسب کنیم.

سمیع زاده ادامه داد: سطح فنی این دوره از رقابتها بسیار خوب بود و شناگران خوبی از کشورهای روسیه، هلند، اتریش و سایر کشورها حضور دارند و به همین دلیل تمرکز ما روی رشته های تخصصی ملی پوشان بود تا مدال بگیرند و بعد از آن و در زمان مناسب روی سایر مواد حضور یافتیم.

مربی تیم شنا کارگران گفت: مسابقات شنا به صورت فشرده و سنگین در بازیهای جهانی برگزار میشود. نمایندگان کشورمان تحت فشار بودند و با تمام وجود و غیرت از پرچم کشورمان دفاع کردند.

سمیع زاده ادامه داد: مدالهای شنا تاثیر زیادی در افزایش رنکینگ کاروان ورزشی ایران در بازیهای جهانی خواهد داشت و هر یک از ۷  شناگر ایران به اندازه یک تیم عملکرد داشته اند.

وی تصریح کرد: نگاه مسوولان باید به رشته های انفرادی که با هزینه ای بسیار کم میتوانند مدال بگیرند تغییر کند. موفقیت شناگران تیم کارگری نشان داد که چنانچه از این رشته حمایت شود میتوان در سایر میادین نیز موفق بود.

تیم شنا کارگری با ترکیب مهراد کشاورز، میلاد دلفان، امین شایسته، فرشاد دادفر، علیرضا نوری، غلامرضا شادروان و ساسان کریمی و با مربیگری حسین سمیع زاده و سرپرستی علی نوری در ششمین دوره بازیهای جهانی کارگران در تورتوسا اسپانیا حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز