خبرگزاری کار ایران

عماری: بسکتبال، افتخار میزبانی اولین کاپ جام جهانی را در تاریخ ورزش ایران خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۵۲۳

دبیر فدراسیون بسکتبال ضمن بیان این که حضور کاپ جام جهانی در ایران افتخار بزرگی برای بسکتبال است به شرح برنامه های فدراسیون در روز ورود کاپ به کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، برای اولین بار درتاریخ ورزش ایران کاپ جام جهانی یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار وارد کشور می شود و به نمایش درمی آید. این فرصت استثنایی نصیب خانواده بسکتبال شده است و روز پنج شنبه 20 تیر ماه کاپ جام جهانی وارد ایران می شود. کاپ به مدت 24 ساعت مهمان اهالی بسکتبال خواهد بود. بر همین اساس فدراسیون بسکتبال برنامه هایی برای این روز تدارک دیده است.

 

مسعود عماری دبیرفدراسیون دراین باره گفت: ایران یکی از 24 کشوری است که کاپ جام جهانی مهمان آن ها خواهد بود . کاپ با همراهی دو نماینده از فیبا وارد ایران می شود. این اتفاق برای اولین بار در ورزش کشور رخ می دهد و این بسکتبال است که با شایستگی افتخار میزبانی از اولین کاپ جام جهانی در ایران را خواهد داشت.

 

او ادامه داد: برنامه هایی برای استقبال از کاپ و هیات همراه درنظرگرفته شده است. بازدید از موزه ورزش ، حضور در برج میلاد، تالار بسکتبال آزادی و مراسم توپ طلایی رویدادهایی است که برای این روز برنامه ریزی شده است.

دبیر فدراسیون بسکتبال اضافه کرد: قصد داریم در مراسم کاپ جهانی بر پایه شعار فیبا کودکان سرطانی وکودکان کار نیز در این مراسم حضور داشته باشند. حضور کاپ جام جهانی درایران فرصت مناسبی است که ایران به دنیا معرفی شود زیرا این اتفاق بازتاب جهانی خواهد داشت.

زمان بندی برنامه های روز 20 تیر به شرح زیر است:

بازدید از موزه ورزش 9 الی 10 صبح

حضور در برج میلاد 10:30 الی 12:30

حضور در تالار بسکتبال 16 تا 17:30

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز