خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

دستگیری کلاهبردار 35 میلیاردی در دزفول

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۲۳۱

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کلاهبرداری که با جلب اعتماد از مال باختگان، بالغ بر 35 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، در دزفول شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان دزفولی مبنی بر کلاهبرداری از آن ها، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد فرد کلاهبردار با جلب اعتماد مال باختگان و انجام معاملات بزرگ در زمینه خرید خودرو و زمین، در حالی که وجه مورد معامله را پرداخت نکرده بود، اقدام به فروش آن ها با قیمت های بالاتر به دیگر خریداران به صورت چکی کرده و متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول پس از پیگیری های ویژه و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی، سرانجام موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و طی یک عملیات ویژه با هماهنگی مرجع قضائی وی را دستگیر کنند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهم تاکنون به 35 میلیارد ریال کلاهبرداری از 15 نفر در شهرستان های اهواز، دزفول و شوش اعتراف کرده، تصریح کرد: بررسی های صورت گرفته نشان می دهد این فرد در چندین شهر و استان کشور نیز با ترفند خرید اموال از شهروندان کلاهبرداری کرده که تحقیقات در خصوص ابعاد این پرونده کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم قبل از هرگونه معامله و فروش اموال در قالب چک با وعده های خلاف واقع و یا کمتر از قیمت واقعی اموال تحقیقات لازم را به عمل آورده و از ماهیت افراد و اعتبار چک آن ها اطمینان حاصل کنند و هر زمان به رفتار و اعمال خریداران مشکوک شدند، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند تا جلوی سوء استفاده این گونه افراد گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز