خبرگزاری کار ایران

امیدوارم امسال سال استقلال باشد

اکبرپور: استقلال و پرسپولیس ضربه بخورند قطعا تیم ملی هم لطمه خواهد خورد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۶۳

پیشکسوت استقلال ابراز امیدواری کرد این تیم امسال بتواند موفقیت را کسب کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد حضور بازیکن باتجربه در هر تیمی نیاز است و با توجه به اینکه آبی‌پوشان باید در سه جبهه مختلف تلاش کنند، باید از وجود بازیکنان باتجربه سود ببرند.با اکبرپور در خصوص شرایط استقلال برای فصل جاری، حضور بازیکنان جدید در این تیم و طلب پروپیچ که احتمال کسر امتیاز از استقلال را دارد صحبت کردیم.

 شرایط استقلال برای فصل جاری چطور می‌بینید؟

امیدوارم امسال سال استقلال باشد و آنها بتوانند ناکامی چند سال گذشته تیم را جبران کنند چون هواداران واقعا صبرشان لبریز شده و به غیر از قهرمانی چیز دیگری آنها را راضی نمی‌کند. امیدوارم استقلال به این مهم دست پیدا کند.

 نظرتان در خصوص حضور بازیکنان جدید چیست؟

بازیکنانی که آمده‌اند کسانی هستند که باشگاه آنها را جذب کرده پس قطعا آنها لیاقت و شایستگی حضور در تیم بزرگی چون استقلال را دارند. این بازیکنان توانسته‌اند فصل گذشته در تیم‌های خود بدرخشند و همین باعث شده که به خدمت استقلال در بیایند اما نظر من این است که استقلال نیاز به بازیکنان باتجربه‌تری دارد زیرا آنها باید در سه جبهه مختلف بجنگند و به همین دلیل هر چقدر بازیکن تجربه‌اش بیشتر باشد از لحاظ تیمی به سود استقلال خواهد بود.

 اما خیلی‌ها می‌گویند بازیکن جوان به درد تیم‌های بزرگ نمی‌خورد.

باید دید این بازیکنان عملکردشان در تیم‌های بزرگ چگونه خواهد بود. برخی از بازیکنان به تیم‌های بزرگ می‌آیند و پیشرفت می‌کنند اما خیلی‌ها هم می‌آیند و افت می‌کنند. امیدوارم این بازیکنان جزو بازیکنانی باشند که به کار استقلال بیایند زیرا استقلال با توجه به شرایط شرایط حساسش باید فقط به دنبال موفقیت باشد.

این روزها استقلال در خطر کسر امتیاز بابت طلب پروپیچ است.

این به دلیل این است که تغییرات در استقلال و پرسپولیس زیاد است. اگر تیم را به مدیرانی بدهند که چند سال در باشگاه باشند و برنامه‌ریزی کنند این مشکلات به وجود نمی‌آید. وقتی مدیران می‌دانند که ممکن است سال بعد در تیم حضور ندارند، هر کاری دلشان بخواهد انجام می‌دهند. امیدوارم مدیران استقلال آینده‌نگر باشند و زمانی هم که خودشان در باشگاه نباشند نسبت به عملکردشان پاسخگو باشد.

 به نظرتان چرا مدیران قبلی طلب پروپیچ را ندادند که حالا این اتفاق برای استقلال در حال رخ دادن است؟

شاید آن موقع پولی در حساب باشگاه استقلال نبوده است. قطعا اگر پولی بوده باشد مدیران استقلال 30 هزار دلار را پرداخت می‌کردند که کار الان به 400 هزار دلار نکشد! من مطمئن هستم که اگر استقلال و پرسپولیس ضربه بخورند قطعا تیم ملی هم لطمه خواهد خورد.

 تکلیف لیگ برتر هم هنوز مشخص نیست و امکان دارد به تعویق بیفتد.

خب یکسری زیرساخت‌ها لازم است تا مسابقات به بهترین شکل برگزار شود. به هر حال اتفاقات خوبی فصل گذشته در برخی از مسابقات رخ نداد و لطمه‌های جبران‌ناپذیری را هم وارد کرد. این بهترین تصمیم است که ورزشگاه‌ها باید به دوربین متصل باشند و صندلی‌ها هم شمار‌گذاری شوند زیرا مردم به ورزشگاه‌ها می‌آیند تا از مسابقات لذت ببرند نه اینکه برایشان اتفاق ناگواری رخ بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز