خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سامانه موشکی جدید یمن

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۷۸۱

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از ورود یک سامانه موشکی جدید به چرخه بهره‌برداری خبر داد و تأکید کرد که به زودی از آن رونمایی می­‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که یک سامانه موشکی جدید به مرحله فعالیت رسیده و به زودی در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع نظامی شهید «صالح الصماد» از آن رونمایی می‌­شود.

سریع در کنفرانس مطبوعاتی تأکید کرد که بانک اهداف نیروهای ما شامل اهداف حیاتی می‌­شود که از نظر اهمیت استراتژیک برای دشمن فراتر از تأسیسات و خطوط لوله نفتی می‌­شود.

وی گفت: «نیروهای ما قادر هستند که چندین اهداف دشمن را همزمان با هم و با سلاح‌­های مختلف مورد هدف قرار دهند و اهداف متحرک و سیاری را که ممکن است در اولویت عملیات مستقیم و کیفی باشند، رصد و کنترل می­‌کنیم».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه خطاب به دشمن گفت: «شما دست به کشتار ملت آزاده‌­ای می­‌زنید که در هیچ حالی امکان ندارد از آزادی خود عقب‌نشینی کند. ملت ما قافله عظیمی از شهدا را در طول جنگ­‌های آزادسازی تاریخی تقدیم کرده است».  

وی در پایان افزود: «ملت ما هیچ تردیدی در تقدیم شهدای بیشتر ندارند تا زمانی که یمن به جایگاه حقیقی خود چنانکه شایسته است، برسد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز