خبرگزاری کار ایران

خلیل زاده: ظرف ۱۰ روز آینده بودجه باشگاه را مشخص می‌کنم

850 هزار دلار از فیفا طلب داریم / مشکل پروپیچ را حل کنیم به پاتوسی می‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۷۶۶

عضو هیات مدیره استقلال مدعی شد در حال حاضر اولویت آنها برطرف کردن مساله پروپیچ است و بعد از آن با پاتوسی مذاکره خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیل زاده با حضور در برنامه "سلام صبح به خیر" درباره پرونده پروپئیچ اظهار داشت: آن زمان که این بازیکن در استقلال بازی می‌کرد قرار بود با 30 هزار دلار قرارداد را فسخ کند اما متاسفانه نشد، شکایت کرده و حالا چند سالی است گذشته است. با توجه به این که 330 هزار دلار بوده، 5 درصد به آن اضافه شده و 440 هزار دلار شده و باید در همین چند روز پرداخت کنیم.

او ادامه داد: نمی‌دانیم چرا در دوران مدیریت قبلی پول پروپیچ را ندادند ولی ما از فیفا طلب داریم. آقای تاج هم در حال مذاکره هستند تا بتوانند این پول را بگیرند. ما 850 هزار دلار از فیفا طلب داریم. قرار شد یکی از مدیران ما مذاکره کند تا این مبلغ را بگیرند و به آقای پروپیچ هم بدهند. البته ما در تلاشیم مبلغی به دست بیاوریم اگر نشد پول فیفا را بگیریم آن را در این چند روز پرداخت کنیم. در صورتی که پول او را ندهیم هم فصل را با منفی 6 امتیاز شروع خواهیم کرد و هم اینکه از فعالیت در 2 پنجره نقل و انتقالات محروم می‌شویم.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد تکلیف بازیکنان جذب شده چه خواهد شد؟ خلیل زاده در این‌باره اظهار داشت: با بازیکنان ثبت کرده ایم ولی ان‌شالله این مشکل را نداشته باشیم ولی مشکلاتی خواهیم داشت.

خلیل‌زاده درباره خرج 40 میلیاردی استقلال در فصل گذشته برای بازیکنان خارجی و همینطور درباره بازدهی این بازیکنان گفت: به غیر از یکی دو بازیکن من موافق بقیه نبودم. بعضی مربیان بازیکن خارجی می‌خواهند ولی من معتقدم ما داخل ایران کلی بازیکن خوب داریم که بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت پاتوسی گفت: ما درگیر پروپیچ هستیم. بحث او مهم است که آسیب نبینیم. پاتوسی تا این لحظه با باشگاهی قرارداد نبسته است. اگر این فرصت را داشته باشیم دو سه روزه مشکل پروپیچ را حل کنیم نسبت به پاتوسی هم اقدام کنیم. شاید بتوانیم ایشان را نگه داریم.

او درباره رقم درخواستی پاتوسی توضیح داد: 330 هزار دلار قرارداد با ما بود ولی نمی دانم الان چقدر درخواست کرده است. آقای فتحی در جریان است و کاملا می داند. من دخالتی در این زمینه نکردم. یا با خطیر یا با فتحی در این زمینه صحبت کنید.

خلیل زاده در ادامه در پاسخ به این سوال که سال گذشته بودجه استقلال چقدر بود و در فصل جدید چقدر هزینه خواهد کرد، توضیح داد: درآمد ما فقط با اسپانسرها است. با توجه به اینکه ما دولتی هستیم بودجه تعریف شده نداریم. اگر یک روز، 10 روز اسپانسر پرداختی اش عقب بیفتد، ما با مشکل روبرو می شویم. دقیق نمی دانم بودجه چقدر است. نمی توانیم بگوییم دقیق 90 میلیارد ولی هفته آینده مشخص خواهد شد. سال قبل هم مشخص نشد چقدر هزینه شد. پائین تر از 100 میلیارد بود، رقم کمتر بود. ظرف 10 روز آینده بودجه باشگاه را مشخص می کنیم. من شخصا مشغول این کار هستم.

او در پایان درباره آخرین وضعیت روزبه چشمی گفت: ما آمادگی داریم در خدمت روزبه چشمی باشیم. با او صحبت کردیم. احتمالا می ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز