خبرگزاری کار ایران

واگذاری مدیریت منطقه تفریحی آبشار بیشه خرم‌آباد به گردشگری

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۷۴۹

مدیریت منطقه تفریحی آبشار بیشه خرم‌آباد در استان لرستان به گردشگری واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، اسد عبداللهی در جلسه بررسی مشکلات و نواقص منطقه تفریحی آبشار بیشه که در استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل نزدیک به ۱۰ هزار گردشگر در منطقه تفریحی آبشار بیشه حضور پیدا می کنند، گفت: اصلی ترین مشکل این تفریحگاه مشخص نبودن مدیریت آن است و در حال حاضر دهیاری بیشه به ناچار آنجا را مدیریت می کند.

وی افزود: آبشار بیشه دومین جاذبه گردشگری پر تردد در استان است و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید برای مدیریت مجموعه پای کار بیاید.

فرماندار مرکز استان ادامه داد: مشکلات عدیده ای در این منطقه وجود دارد که مهم‌ترین آنها نبود یا کمبود امکانات لازم گردشگری، خسارات زیر ساختی حاصل از سیلاب اخیر و از همه مهم‌تر تلفات جانی ناشی از غرق شدن شش تن از هم استانی‌ها و هموطنان در طی دو ماه اخیر در آب های این منطقه است.

فرماندار خرم آباد تاکید کرد: این تلفات ناگوار در حالی به وقوع پیوسته که هم علائم و تابلو های هشدار دهنده و بازدارنده در خصوص ممنوعیت شنا در محل وجود دارد و هم تمام عوامل اجرایی تذکرات لازم را به گردشگران و مسافران حاضر داده و می دهند.

عبداللهی قیمت بالای کالاها و همچنین محل های اسکان مسافران را از دیگر مشکلات  منطقه آبشار بیشه عنوان کرد و ابراز داشت: ایجاد یک پاسگاه دائمی و تعبیه سیستم صوتی هشدار دهنده به مسافران می تواند در خصوص تامین امنیت در منطقه موثر واقع شود و لازم است تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

  این مجموعه نیازمند یک پارکینگ استاندارد و دائمی است زیرا در برخی از ایام سال ،بخصوص در روزهای تعطیل و فصل تابستان نزدیک به ۲۰۰۰ خودرو در آن تردد می کنند.

 

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز