خبرگزاری کار ایران

امیدوارم جواب اعتماد مدیران گل ریحان را بدهم

نصرتی: برای دنیزلی آرزوی موفقیت دارم/ پرسپولیس نیاز به فلسفه جدید داشت

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۷۲۴

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: می‌خواهیم از استعدادهایی که در شهر هستند استفاده کنیم و برای پیشرفت و موفقیت جوانان که علاقه مند به فوتبال هستند گامی برداریم. فصل قبل هم هزینه‌ها خیلی زیاد بود همه تلاش کردند اما نشد که لیگ برتری شوند

محمد نصرتی در گفت و گو با ایلنا درباره قبول سرمربیگری تیم گل ریحان البرز اظهار داشت: به واسطه اینکه فصل گدشته هم مقطعی در گل ریحان بودم و بعد از اینکه آقای کمالوند از تیم جدا شدند در دو سه بازی موقت سرمربی بودم و خوب هم نتیجه گرفتیم. بعد از آن آقای حسینی آمدند و مقطعی هم با هم همکاری کردیم و در مجموع از این تیم شناخت داشتم و فضا غریبه نیست. با مدیران تیم ارتباط داشتیم و از روحیات هم آگاه هستیم. جا دارد از مالک باشگاه تشکر کنم که به ما اعتماد کردند. امیدوارم که بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم.

او ادامه داد: از آنجا که تیم برای کرج است و خودم هم اهل کرج هستم تلاش داریم تا پتانسیل‌های استان را بکار بگیریم. می‌خواهیم از استعدادهایی که در شهر هستند استفاده کنیم و برای پیشرفت و موفقیت جوانان که علاقه مند به فوتبال هستند گامی برداریم. فصل قبل هم هزینه‌ها خیلی زیاد بود همه تلاش کردند اما نشد که لیگ برتری شوند. امسال با خرد جمعی و استفاده از کمیته فنی کار را پیش میبریم و ان شاء الله که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی گل ریحان درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی و اردوی آماده سازی گفت: چند روز در کرج تست گرفتیم و چند زمین تمرین را دیدیم. امسال کل ارکان باشگاه در کرج خواهد بود. پارسال زمین تمرین در تهران بود اما این فصل حتی دفتر باشگاه را هم به کرج آوردیم. تمرینات را طی امروز و فردا آغاز می‌کنیم و در کنار آن بازیکنان مدنظر را جذب می‌کنیم تا با تیم کامل استارت بزنیم.

نصرتی درباره پیش بینی از آینده گل ریحان در فصل پیش رو گفت: ما در صدد این هستیم که بتوانیم یک تیم در سطح اول کشور داشته باشیم چون ما استعدادهای خوبی در شهر کرج و استان البرز داریم. این استان پتانسیل‌های زیادی دارد و ما قطعا بازیکنانی که اهل کرج باشند در اولویت ما هستند.

مدافع سابق تیم ملی در این خصوص که چه سبک مربیگری را در پیش می‌گیرد عنوان کرد: سبک مربیگری ما روی تلاش کوشش و علم و دانش روز خواهد بود. سعی می‌کنیم که شاگرد شب باشیم و معلم روز؛ یعنی شب‌ها بتوانیم مطالعه کنیم و به علم و دانش‌مان اضافه کنیم و از آن طرف هم بتوانیم تجربه خود را به جوانان آموزش بدهیم.

سرمربی گل ریحان درباره انتخاب اعضای کادرفنی گفت: ما هنوز به جمع بندی نرسیدیم. هنوز کامل مشخص نشده است. سه چهار گزینه را بررسی می‌کنیم و یک مربی که احتمال پیوستنش به ما زیاد است، کیانوش رحمتی خواهد بود. آقای رحمتی با نساجی به لیگ برتر صعود کرده‌اند و ما سعی می‌کنیم از افراد ممتاز استفاده کنیم تا تیم باکیفیتی داشته باشیم. 

نصرتی درپایان درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ و معرفی گابریل کالدرون گفت:‌ برای برانکو آرزوی موفقیت می‌کنم، هر چیزی که در توان داشت را گذاشت و به نظرم پرسپولیس هم به رویکرد و فلسفه جدید داشت؛ برانکو بهترین سرمربی بود که بعد از انقلاب در ایران کار کردند. کالدرون هم باید ببینیم که چه می‌کند در حال حاضر انتظارات از ایشان زیاد است و مطمئنا کار سختی دارند تا روند موفقیت‌های پرسپولیس را ادامه بدهند.

سرمربی گل ریحان درباره بازگشت مصطفی دنیزلی به ایران و سرمربیگری در تراکتور بیان داشت: قرار بود که در تراکتور سرپرست بشوم که به جمع بندی نرسیدیم و برای مربی خوبم آرزوی موفقیت دارم. همچنین برای تماشاگران و هواداران این تیم که منتظر قهرمانی با دنیزلی هستند و امیدوارم که فصل خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز