خبرگزاری کار ایران

۳۶۰۰ تومان برای تمرین، ۱۰ میلیون برای بازی

تسویه بدهی 47 میلیونی و پرداخت چک 70 میلیونی استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۱۶۴

باشگاه استقلال طبق قراردادی که با مجموعه ورزشی تهرانسر امضا کرده در ازای هر جلسه تمرین مبلغ 3 میلیون 600 هزار تومان و برای انجام هر بازی تدارکاتی در این زمین 10 میلیون تومان پرداخت می‌کند.

به گزارش ایلنا، وقتی که دستیاران آندره استراماچونی برای بازدید از امکانات ورزشی باشگاه استقلال به ایران آمدند، مدیران باشگاه 3 مکان را به آنها نشان دادند و به عنوان محل تمرین، کلینیک و محل برگزاری بازی ها نشان دادند. 2 دستیار خارجی سرمربی ایتالیایی کیفیت و امکانات ورزشگاه آزادی، کلینیک استقلال دکتر نوروزی و ورزشگاه نفت تهرانسر را تایید کردند و برای بستن قرارداد به استرا اوکی دادند. باشگاه استقلال بعد از تایید کادر فنی خارجی برای دراختیار گرفتن این زمین با نفتی ها قرارداد بست. آبی پوشان برای داشتن زمین نفت تهرانسر حدود 120 میلیون تومان هزینه کرده است.

هر جلسه تمرین در تهرانسر چقدر آب می خورد؟

باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن زمین چمن و رختکن ورزشگاه نفت تهرانسر ابتدا بدهی گذشته اش با آنها را تسویه کرد.آبی ها درهمان اول کار 47 میلیون تومان به ورزشگاه نفت تهرانسر دادند تا حساب شان صاف شود. بعد از آن برای قرارداد جدید توافق شد که در ازای هر جلسه تمرین مبلغ 3 میلیون 600 هزار تومان و برای انجام هر بازی تدارکاتی در این زمین 10 میلیون تومان پرداخت شود. مدت قرارداد هم 20 تا 25 روزه است و برای تمدید آن باید بدهی قبلی صاف شود. باشگاه استقلال یک فقره چک 70 میلیون تومانی به عنوان پیش پرداخت به  زمین نفت تهرانسر داده است. هزینه استفاده از سالن وزنه جداگانه محاسبه می شود و این مبلغ فقط برای استفاده از زمین چمن تعیین شده است. جالب است که بدانید هزینه اجاره زمین نفت تهرانسر با توجه به امکاناتی دارد گران تر از سایر زمین ها است. برای مثال هزینه یک جلسه استفاده از زمین پژوهشگاه نفت که تیم ملی هم در آنجا تمرین می کرد 2 میلیون تومان بود. یا هزینه اجاره زمین شماره 2 آزادی برای هر جلسه 500 هزار تومان است. به این ترتیب بازی دوستانه استقلال مقابل امید هایش 10 میلیون تومان خرج روی دست باشگاه گذاشت. هزیته 20 تا 25 جلسه تمرین در زمین نفت تهرانسر 72 تا 90 میلیون تومان می شود که باید هزینه بازی های دوستانه یا استفاده از دیگر امکانات مجموعه از جمله سالن وزنه را به آن اضافه کرد.

درآمد زایی از کمپ حجازی

باشگاه استقلال برای تامین پول اجاره و استفاده از زمین چمن ورزشگاه نفت دست به کار جالبی زده است. آنها کمپ مرحوم ناصر حجازی را که برای تمرین استقلال چمن مناسبی ندارد و هنوز کامل نشده، آنجا را به مبلغ 160 میلیون تومان در ماه اجاره داده اند. هرچند واگذاری باشگاه به یک پرسپولیسی باعث اعتراض برخی از هواداران شده اما این یک راه خوب برای حل کردن مشکل زمین تمرین است که فصل گذشته حسابی استقلالی ها آزار داد و باعث شد تا صدای وینفرد شفر و بازیکنان بلند شود. فعلا با این روش مشکل زمین تمرین حل شده و دردسر از این زمین به آن زمین رفتن را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز