خبرگزاری کار ایران

تمرینات و اردوی به موقع و یک تیم کامل‌تر

استقلال و برتری‌هایی که نسبت به فصل گذشته دارد (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۲۱۳

استقلال با انتخاب سرمربی، حضور فعال در نقل و انتقالات و استارت به موقع تمرینات و همچنین انتخاب محل و زمان اردو، برتری نسبی به فصل گذشته یافته است.

به گزارش ایلنا،تمرینات استقلال با آندره استراماچونی ایتالیایی آغاز شد.آبی پوشان تا اینجا 5 خرید تازه انجام داده‌اند . بدون احتساب خرید‌های تازه و با بازیکنان زیر 23 سال استقلال همین حالا بیش از 20 بازیکن در اختیار دارد که در صورت توافق با نفراتی چون پژمان منتظری، روزبه چشمی و آیاندا پاتوسی این تعداد افزایش هم پیدا می‌کند.به نظر می‌رسد برای تکمیل شدن فقط 2 تا 3 خرید خواهد داشت که احتمالا خارجی هستند.

شاید هم کاوه رضایی یکی از تازه وارد‌ها باشد. در مجموع شرایط امروز استقلال نسبت به فصل قبل بهتر است. امسال فولاد خوزستان و تراکتور سازی اولین تیم هایی بودند که با جواد نکونام و مصطفی دنیزلی تقریبا از یک هفته قبل تمرینات پیش فصل شان را شروع کردند. اغلب تیم‌ها لیگ برتری مانند پدیده و سپاهان هم برای لیگ نوزدهم استارت زدند.

در واقع استقلال استراماچونی با این که از پرسپولیس که همیشه اول بود جلوتر است اما بازهم دیر‌تر از اغلب تیم‌ها کارش را شروع می‌کند. قرار بود امسال آبی پوشان از 25 خرداد کارشان را شروع کنند که تاخیر یک هفته ای به آن خورد. با این وجود استقلال امسال 2 روز زودتر از فصل گذشته استارت می‌زند و تیم کامل تری از فصل گذشته در اختیار مرد ایتالیایی است. این موضوع می‌تواند آبی پوشان را به موفقیت خوشبین کند. دلایل دیگری هم وجود دارد که باعث شده استقلال با وجود تمام مشکلات و کاستی‌ها امسال به مراتب شرایط بهتری تسبت به سال گذشته باشد.

19 تیر نصفه و نیمه در اردوی خارجی

استقلالی‌ها فصل قبل 19 تیر تازه به اردوی آماده سازی ترکیه رفتند و تا 29 تیر در آن کشور بودند. دیر شروع شدن اردو و ناقص و بلاتکلیف بودن بازیکنان باعث شد تا اردوی آبی پوشان با مشکلات زیادی همراه باشد. مذاکره ناموفق با سرور جباروف و مامه تیام برای تمدید وغیبت آبی پوشان در دربی سوپر جام هم که پرونده‌اش همچنان باز است حاشیه‌های زیادی برای آبی پوشان به دنبال داشت. امسال اردوی آماده سازی استقلالی‌ها بازهم استانبول ترکیه است اما آبی‌ها خیلی زودتر از 19 تیر راهی این اردوی آماده سازی خواهند شد. علاوه بر این استقلال امسال بازی سوپرجام و ادامه لیگ قهرمانان را پیش رو ندارد که این موضوع هم به آبی پوشان کمک زیادی می‌کند.

بازیکنانی که دیر اضافه شدند

به احتمال زیاد و شاید تا آخرهفته تکلیف پاتوسی، منتظری، چشمی روشن می‌شود و استقلال با حداکثر نفرات به اردو می‌رود. فصل گذشته بسیاری از بازیکنان اصلی استقلال مثل الحاجی گرو، مارکوس نومایر، طارق همام و مرتضی تبریزی بعد از اردوی ترکیه به استقلال اضافه شدند و فرصت چندانی برای  بدنسازی و هماهنگی با تیم نداشتند. امسال استراماچونی می‌تواند استقلالش را با همین نفرات جمع و جور کند و اگر بازیکنی هم بعدا اضافه شد، دست سرمربی ایتالیایی آنقدر باز است که مجبور نشود تازه وارد‌ها را بدون رسیدن به‌امادگی کامل در ترکیب قرار دهد.

تغییرمدیریتی بد موقع

علاوه بر دیر بسته شدن تیم که تا بعد از شروع لیگ هم ادامه داشت، یکی دیگر از مشکلات استقلال مشکلات مدیریتی بود. رضا افتخاری 27 تیر از مدیر عاملی استقلال استعفا داد و امیر حسین فتحی جایش را گرفت. امسال دست کم تا اینجا خبری از استعفای فتحی نیست. هرچند سعادتمند رییس هیات مدیره استعفایی داده که فعلا مورد پذیرش نیست. حضور مدیرانی مانند کامران منزوی که در امور باشگاه استقلال تجربه و مهارت دارد در مقاتیسه با اعضای سابق هیات مدیره دیگر پوئن مدیریتی باشگاه نسبت به سال گذشته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز