خبرگزاری کار ایران

استقلال به دنبال قهرمانی با مردان در حسرت جام؛ وریا تنها جام دیده آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۱۸۸

در تیم استقلال فقط وریا غفوری تجربه قهرمانی در کارنامه دارد.

به گزارش ایلنا،بعد از خداحافظی خسرو حیدری در آخرین بازی لیگ هجدهم، مهدی رحمتی هم از استقلال خداحافظی کرد 2سال برای پدیده خودرو مشهد بازی و احتمالا در همانجا هم دستکش هایش برای همیشه آویزان کند.حالا فقط مانده پژمان منتظری که احتمال جدایی او هم از استقلال زیاد است. خسرو با استقلال 2 قهرمانی لیگ برتر، رحمتی با استقلال 2 قهرمانی لیگ برتر و منتظری هم با استقلال 2 قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده‌اند.اگر تمام آن‌ها از استقلال جدا شوند،آبی پوشان دیگر بازیکنی نخواهند داشت که با این تیم قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده باشد. 

استقلال و 3 مرد جام دار

در جمع بازیکنان استقلال تنها بازیکنی که ماندن اش در استقلال قطعی شده و سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد وریا غفوری است. او در لیگ چهاردهم با سپاهان قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد. علی کریمی هافبک دفاعی استقلال هم مانند وریا قهرمانی در لیگ برتر را در لیگ چهاردهم با سپاهان تجربه کرده است. البته تا امروز احتمال ماندن کریمی در استقلال بسیار ضعیف است. گادوین منشا مهاجم سابق پرسپولیس هم که با سرخ پوشان قهرمانی لیگ را تجربه کرده بود هم در پایان فصل از جمع آبی پوشان جدا شد. به این ترتیب وریا که برای ماندن و قرارداد 2 ساله توافق کرده تنها مرد جام دیده در بین بازیکنان کنونی استقلال است. مگر اینکه پژمان منتظری وعلی کریمی هم در استقلال ماندگار شوند.

 خرید مردان بدون جام

در جمع بازیکنانی که به عنوان خرید‌های جدید و تازه وارد‌های استقلال از آن‌ها نام برده می‌شود هیچ کدام سابقه قهرمانی در لیگ برتر را ندارند. بازیکنانی مثل علی دشتی و میلاد باقری با پارس‌جنوبی جم قهرمانی لیگ یک را در کارنامه دارند اما هیچ کدام فاتح لیگ برتر نشده‌اند. استقلال اگر نتواند کریمی و منتظری را حفظ کند وریا غفوری تنها بازیکنیاست که  قهرمانی درکارنامه اش خواهد داشت.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز