خبرگزاری کار ایران

بارسلونا کهکشانی می‌شود؛ گریزمان و نیمار وارد می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۱۵۲

با باز شدن پنجره نقل و انتقالات اسپانیا حالا باید منتظر ماند و دید بارسلونا چه اقداماتی در این فصل از نقل و انتقالات انجام می‌دهد.

 به گزارش ایلنا، پنجره نقل و انتقالات لالیگا امروز 2 جولای معادل با 11 تیر رسما باز خواهد شد و تیم‌های اسپانیای می‌تواند به طور رسمی بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند.

بارسلونا از آن دسته تیم‌های اسپانیای ست که در فصل نقل و انتقالات نگاه‌ها و خبرها رو معطوف به خود می‌کند، حال آنکه رقیب سنتی آنها فعالیت قابل توجهی در بازار نقل وانتقالات داشته و حالا این امر سبب شده تا تمامی نگاه‌ها به سمت آبی‌و‌اناری‌ها خیر شود.

بارسا در طی روزهای آینده می‌تواند با پرداخت 125 میلیون یورو قرارداد آنتوان گریزمان را با روخی بلانکوس فسخ کند و این بازیکن را جذب کند، از طرفی اخبار بازگشت نیمار به نیوکمپ کاملا جدی پیگیری می‌شود و نیمار اعلام کرده که در تابستان قصد دارد پاریس را ترک کند همچنین خبر رسیده که نماینده بارسلونا قرار است فردا در برزیل با مدیربرنامه‌های نیمار دیدار کند، از طرفی پاریس هم اعلام کرده در صورت دریافت پیشنهاد مورد توجه حاضر به فروش ستاره برزیلی خود خواهد بود.

به نظر می‌رسد با بازگشت نیمار و پیوستن گریزمان به بارسلونا، کوتینیو و عثمان دمبله باید نیوکمپ را ترک کنند و به دنبال تیم جدیدی برای خود باشند، همچنین رسانه‌های فرانسوی مدعی شده‌اند پاریس علاقهمند به جذب کوتینیو می‌باشد و به احتمال زیاد برای فروش نیمار به بارسلونا از جذب کوتینیو در مذاکرات خود با این باشگاه به عنوان قسمتی از مبلغ نیمار استفاده نماید، همچنین گفته می‌شود بایرن مونیخ علاقه‌مند به جذب عثمان دمبله می‌باشد از طرفی بارسا اعلام کرده تنها پیشنهاداتی در مورد دمبله مورد بررسی قرار می‌گیرد که بالای 100 میلیون یورو باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز