خبرگزاری کار ایران

برانکو میراث خوبی از خود برجای گذاشته است

افاضلی:هواداران پرسپولیس صبورتر باشند/ کالدرون مربی بارزومه ای است

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۲۵

کارشناس فوتبال حضور مربی ارژانتینی را در پرسپولیس خوب توصیف کرد.

هومن افاضلی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص پیوستن کالدرون به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت: کالدرون مربی بوده که قبلا در آسیا حضور داشته و فرهنگ این منطقه را می‌شناسد که این خودش یک پوئن بسیار بزرگ است.

وی ادامه داد: این مربی رزومه بسیار خوبی دارد و موفقیت‌های خوبی قبل‌تر از این در کارنامه ثبت کرده است و این نشان می‌دهد که مربی بارزومه‌ای است.

افاضلی افزود: 10 تا مربی در دنیا یا کمتر وجود دارند که معمولا در هر جا مربیگری می‌کنند موفق ظاهر می‌شوند. سایرین اگر بتوانند در تمام دوران مربیگری خودشان دو یا سه جام بیاورند می‌توان به آنها گفت که مربی خوبی هستند مانند همین کالدرون آرژانتینی.

این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: پرسپولیس گروهی از بازیکنان را در اختیار دارد که همگی در عین جوانی تجربه بسیار خوبی دارند و این میراث را برانکو برای این تیم بر جای گذاشته که باعث شده به غیر از یک پست آن هم با جدایی علیپور و بودیمیر نیاز به تقویت دارد و در سایر پست‌ها هیچ نگرانی وجود ندارد.

افاضلی در پایان گفت: تنها چالش بزرگ این مربی در ایران این است که او را با مربی مقایسه می‌کنند که بعد از حرفه‌ای شدن لیگ ایران توانسته در سه سال نزدیک به شش یا هفت جام کسب کند. به هواداران پرسپولیس هم توصیه می‌کنم تا کمی صبورتر باشند تا این مربی بتواند با فوتبال ایران بیشتر آشنا شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز