خبرگزاری کار ایران

هومن افاضلی در گفتگو با ایلنا

مربیان قبلی کاری کرده‌اند که در شان یک مربی نیست/ سیدجلال کاپیتان بزرگترین تیم کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۲۵۲

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر شرایط سختی را با این تیم تجربه می‌کند اما امیدوار است در تعطیلات زمستانی بتواند وضعیت این تیم را سر و سامان بخشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم کارون اروند خرمشهر این روزها شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و مدیران این تیم امیدوارند هومن افاضلی با استفاده از تجربیات خود بتواند شرایط این تیم را در جدول سر و سامان بخشیده و آن‌ها را از این بحران نجات دهد. گفتگوی خبرنگار ورزشی ایلنا با افاضلی را در ادامه می‌خوانید:

چه شد که هومن افاضلی سر از تیم کارون اروند خرمشهر درآورد؟

مربی ها ساکشان بر روی دوششان است و مدام در حال تغییر مکان هستند. من به سبب اینکه متولد اهواز هستم به این شهر و استان علاقه دارم و دوست داشتم برای شهر خودم کاری را در حد توانم انجام دهم. همانطور که می‌دانید خرمشهر برای مردم ایران یک شهر خاص است و من دوست داشتم دینم را به این شهر ادا کنم. از طرفی دیگر وقتی آقای سامری مدیرعامل باشگاه با بنده در مورد هدایت این تیم صحبت کردند، ایشان را فردی بسیار علاقه‌مند دیدم و احساس کردم که می‌داند از من چه می‌خواهد. با بررسی جمیع جهات تصمیم گرفتم سرمربی کارون اروند خرمشهر بشوم.

با توجه به مشکلات این تیم و جدا شدن تعداد زیادی از بازیکنان، احساس نمی‌کنید انتخاب پر ریسکی کردید؟

در مورد بازیکنان باید بگویم که اتفاقاتی در مورد آنها در حال رخ دادن است که باعث تعجب و تاسف من شده است. از همکاران خودم که قبل از من هدایت این تیم را بر عهده داشتند گله‌مند هستم آنها شرایطی را اینجا به وجود آورده کرده‌اند که نه حرفه ای است و نه در شان مربیان. از تمام ارتباطاتی که در فدراسیون فوتبال دارم استفاده خواهم کرد تا این مسئله را پیگیری کنم و آن را به سر انجام برسانم و مطمئن باشید این اتفاق هم خواهد افتاد.

بیشتر بازگو می‌کنید که از چه اتفاقاتی صحبت می‌کنید؟

من تا همین جا هم بیش از اندازه توضیح دادهام . از من خواسته شده که چیزی نگویم و بیش از این هم نمی‌توانم توضیح بدهم اما تاکید می‌کنم که موضوع را تا لحظه آخر پیگیری خواهم کرد.

اینکه می‌گویند بازیکنان در ابتدای فصل بندی در قرارداد خود گنجانده‌اند که با جدا شدن آقای میثاقیان می‌توانند از تیم جدا شوند را تایید می‌کنید؟

خیر همچین موردی صحت ندارد و بنده این قضیه را تکذیب می‌کنم.

در مورد بازی هفته آینده خود با قشقایی صحبت کنید؟

تیم قشقایی تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که از تماشاگران بی شمار و پرشوری نیز بهره می‌برد و تصور می‌کنم جدال کارون با این تیم جذاب از آب دربیاید اما این نکته را باید بگویم که متاسفانه علی رغم اینکه استادیوم پارس تازه تاسیس است و قاعدتا باید از چمن فوق‌العاده ای بهره مند باشد اما این گونه نیست و شرایط چمن این ورزشگاه بسیار بد و نامساعد است. تیم ما با جدا شدن هفت بازیکن خود در شرایط خوبی به سر نمی‌برد همچین سه بازیکن ما نیز درگیر مصدومیت هستند اما با تمام این محدودیت ها سعی خواهیم کرد عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و بتوانیم نتیجه‌ی خوبی نیز بگیریم.

از کمبود بازیکن صحبت کردید. شرایط مالی کارون اروند این اجازه را به شما خواهد تا بتوانید بازیکنان جدید و جایگزین به خدمت بگیرید؟

بله من فکر می‌کنم باشگاه تمهیدات لازم در مورد این مسئله را اندیشیده و با هماهنگی که بین کادرفنی و مدیریت برقرار است می‌توانیم بازیکن جدید جذب کنیم.

چه آینده در انتظار تیم کارون اروند خرمشهر خواهد بود؟

این مسئه را از دو زاویه می‌توان بررسی کرد. اینکه ما چقدر بتوانیم در جذب بازیکن موفق عمل کنیم و بتوانیم جایگزین‌‌های خوبی برای جداشده ها جذب کنیم و اینکه با این بازیکنان چگونه کار کنیم تا آنها بتوانند در ادامه لیگ ما را کمک کنند. فکر می‌کنم تعطیلات زمستانی فرصت خوبی برای آماده‌سازی خواهد بود و امیدوارم بتوانیم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

به نظر شما چه تیم‌هایی شانس صعود به لیگ برتر را دارند؟

مهمترین مسئله داشت ثبات مالی است که متاسفانه کل فوتبال ما را درگیر کرده است و شاهد هستیم که تیم‌های از این ثبات مالی برخوردار نیستند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تیم‌هایی می‌توانند این شرایط را برای خود رقم بزنند  و خود را به جمع بالانشینان برسانند و در نهایت بتوانند با کمک این ثبات مالی و مدیریتی به لیگ برتر راه پیدا کنند.

سیدجلال حسینی هم از فوتبال ملی خداحافظی کرد. به عنوان کسی که مربی او بوده‌اید در مورد این موضوع صحبت کنید؟

من این شانس را داشته‌ام که هم در سایپا و هم در تیم‌ملی به عنوان مربی همراه با سیدجلال حسینی باشم و غیر از خوب بودن از او چیز دیگری ندیده‌ام. او می‌توانست بیش از این به فوتبال ملی ما کمک کند اما مانند تمام بازیکنان بزرگ در اوج از تیم ملی کناره گیری کرد. از سید جلال حسینی چیزی غیر از خاطرات خوب در تیم ملی در اذهان وجود ندارد. او کاپیتان تیم ملی ایران بوده و با این تیم در بازی‌های مهم حضور داشته است و الآن هم کاپیتان بزرگترین تیم این کشور است و امیدوارم پس از پایان دوران فوتبال خود نیز از تجربیات خود استفاده کرده و آن‌ها را به جوان‌ترها منتقل کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز