خبرگزاری کار ایران

تغییر عجیب انگشتان دست یک مرد بر اثر مارگزیدگی+عکس

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۸۰۵

مارگزیدگی وقتی رخ می‌دهد که مار نیش خود را وارد پوست فرد کند و از آن طریق، زهر مار وارد بدن گردد که در این موقع مراقبت‌های پزشکی برای فرد آسیب دیده ضروری است و اگر فرد به سرعت تحت درمان قرار نگیرد، نیش مار می‌تواند باعث مرگ او شود.

به گزارش ایلنا، چیز‌هایی درباره مارگزیدگی شنیده بودم، اما آن یک مار کوچک بود و من اهمیتی ندادم، نیش آن دردی نداشت و به رغم آن، هرگز فکر نکردم که نیش مار بخواهد تا این حد بزرگ بشود، من به بیمارستان رفتم، به طوری که پزشکان برای خشک کردن خون، زخم را باز کردند، پس از آن انگشتم به حالت طبیعی خود بازگشت.

یک مار کوچک انگشت مردی را گزید و شکل آن را تغییر داد. بنا به گزارش «میرور»، یک مار کوچک به «اوستن ماکجی» که در حال جمع آوری فلزات از جنگلی در فرانکین ایالت تنسی بود حمله کرد. او که توسط مار گزیده شد، توجّه چندانی به این موضوع نکرد، زیرا نیش مار فاقد درد بود. اما در چند روز حجم انگشت او چندبرابر شد.

اوستن می‌گوید: چیز‌هایی درباره مارگزیدگی شنیده بودم، اما آن یک مار کوچک بود و من اهمیتی ندادم، نیش آن دردی نداشت و به رغم آن، هرگز فکر نکردم که نیش مار بخواهد تا این حد بزرگ بشود، من به بیمارستان رفتم، به طوری که پزشکان برای خشک کردن خون، زخم را باز کردند، پس از آن انگشتم به حالت طبیعی خود بازگشت.

تغییر عجیب انگشتان دست یک مرد بر اثر مارگزیدگی+عکس

امدادگران بر این باورند که او مورد حمله یک مار چوب قرار گرفته است. پزشکان خون اضافی در انگشت او را برداشتند و اکنون انتظار می‌رود، کامل بهبود یابد. اوستن می‌گوید هنگامی که پزشکان به او گفتند، او انگشت خود را خواهد داشت خیالش راحت شد، زیرا پیش از آن پزشکان به وی گفته بودند، ممکن است نیاز باشد تا انگشت او را قطع کنند، او اکنون اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از قربانی شدن توسط حملات مار را می‌آموزد.

او می‌گوید: حواستان را جمع کنید، قبل از اینکه چیزی را بردارید خوب به دور و اطراف آن نگاه کنید، مار‌های به ظاهر کوچک هم نیش‌های خطرناکی دارند، با این وجود اغلب قربانیان نیش مار پس از خوردن پادزهر چند ساعت پس از حمله بهبود می‌یابند.

منبع : تابناک باتو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز