خبرگزاری کار ایران

اردکانیان:

موافقت شورای نگهبان با الحاق ایران به موافقتنامه اقتصادی اوراسیا

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۶۴۵

با تایید شورای نگهبان قانون الحاق ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی فدراسیون روسیه و جمهوری ارمنستان در خرم آباد گفت: اجلاس کمیسیون مشترک  اتحادیه اقتصادی اوراسیا هفته آینده با مسئولیت معاون نخست وزیر ارمنستان در تهران برگزار می شود.

روسیه، قزاقستان، ارمنستان، قرقیزستان و بلاروس اعضای موسس اتحادیه اقتصادی اوراسیا هستند.

وزیر نیرو با قدردانی از نمایندگان مجلس و شورای نگهبان قانون اساسی برای تایید و نهایی شدن قانون الحاق جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیبا گفت: اجرایی شدن این قانون گام مهمی در توسعه روابط اقتصادی ایران با کشورهای عضو این اتحادیه مهم اقتصادی  است.

اردکانیان اضافه کرد: عضویت ایران در اتحادیه  اقتصادی اوراسیا فرصت مناسبی برای صنعتگران و فعالان بخشهای اقتصادی، تجاری و تولیدی کشور برای حضور در بازار کشورهای عضو این اتحادیه مهم اقتصادی را به عنوان منطقه آزاد تجاری فراهم می کند.
فعالان بخش اقتصادی از این پس برای حضور در بازار کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا می توانند از تعرفه ترجیحی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز