خبرگزاری کار ایران

سرمربیگری را از تیم‌های دیگر شروع می‌کنم

باقری: در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم / امیدوارم نتایج چند سال اخیر پرسپولیس را تکرار کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۴۵۰

مربی پرسپولیس در حاشیه تمرین سرخپوشان درباره مسائل مختلف این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کریم باقری در حاشیه اولین جلسه تمرینی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خودتان شاهد هستید که اولین تمرین را برگزار می‌کنیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم تمریناتمان را انجام دهیم تا سرمربی تیم معرفی شود. فعلا به ما اجازه دادند که تمرینات تیم برگزار شود، اکثر بازیکنانی که در اختیار ما بودند را در خدمت داریم و امیدوارم نتایج چند سال اخیر پرسپولیس را تکرار کنیم. در این چند سال تماشاگران خوشحال بودند و امیدوارم هر سرمربی که انتخاب می‌شود بتواند به پرسپولیس کمک کند.

او درباره اینکه سرمربیگری پرسپولیس به او پیشنهاد شده اظهار داشت: من در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم، شروطی هم نیست که من باشم یا نه، هر مربی که می‌آید دوست دارد کادر خودش را داشته باشد، اگر هر شخصی بیاید با کمال میل به آنها کمک خواهم کرد.

باقری در خصوص اینکه آیا برای گزینه نهایی با وی مشورت شده یا خیر گفت: با من مشورت نشده ولی قرار است مدیران باشگاه بهترین تصمیم را بگیرند.

مربی پرسپولیس درخصوص اینکه چند بازیکن پرسپولیس راهی اروپا می‌شوند گفت: برخی ملی پوشان ما تا روز دهم استراحت می‌کنند، رادوشوویچ هم از من اجازه گرفت، انصاری هم امروز توافق کرده فقط فرشاد احمدزاده باقی می‌ماند. ما کار را شروع کردیم که عقب نمانیم, منتظر سرمربی تا روز شنبه هستیم که خودش را شروع کند.

از مربی پرسپولیس دوباره درخصوص ممانعتش در سرمربیگری پرسپولیس سوال شد و او پاسخ داد: من از همه کسانی که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم ولی اگر بخواهم سرمربی شوم باید از تیم‌های دیگر شروع کنم. نه اینکه نتوانم ولی دوست دارم پله پله بالا بیایم.

او در این خصوص که از جدایی برانکو ایوانکوویچ آگاهی داشته یا خیر گفت:  آن زمان حس کردم آقای برانکو هر وقت به مرخصی می‌رفت وسایلش را کامل نمی‌برد، ولی دفعه آخر وسایلش را کامل برد که همانجا حس کردم او می‌خواهد برود. من از همینجا از برانکو تشکر می‌کنم چون روزهای خوبی برای ما رقم زدند.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این موضوع که هدایت تیم قهرمانی برای مربی بعدی سخت است، بیان کرد: بحث من این مسائل نیست که بتوانم یا نتوانم. همیشه و در همه جای دنیا مرسوم است که مربی قهرمان هم می‌رود و مربی جدید انتخاب می‌شود. انتظار دارم هواداران و مجموعه به مربی جدید هم زمان بدهند و مربی جدید آهسته آهسته تیم را بالا بیاورد و نظرات و دیدگاهش نسبت به تیم را اتخاذ کند.

او در واکنش به نقش خود در جمع آوری حواشی در تیم پرسپولیس، بیان کرد: من کار خاصی در تیم انجام ندادم. کوچک‌ترین کاری از دستم برآید برای تیم انجام می‌دهم. برایم مهم نیست که نفر اول یا سوم باشم. همین که در تیم گوشه‌ای از کار را بگیرم و کمک کنم، باریم اهمیت دارد. اگر امسال در تیم بودم، امیدوارم مثل سال‌های قبل در خدمت تیم‌مان باشم تا سرمربی راحت‌تر کار کند.

او همچنین اعلام کرد که باشگاه در آینده مطالبات او را پرداخت خواهد کرد و افزود:  فعلاً فرشاد احمدزاده جذب شده و بعد از آمدن سرمربی، زمان کافی برای جدید گزینه‌ها وجود دارد.

باقری درباره گزینه های هدایت تیم، تصریح کرد: اجازه بدهید باشگاه این کار را انجام دهد و من کمک حال سرمربی تیم شوم.

او در پایان از حضور گل محمدی و دایی اظهار بی اطلاعی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز