خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره انتخاب آرایشگاه مناسب

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۳۹۱

همه خانم‌ها لااقل به یک یا چند کار آرایشی اعتیاد دارند! دنیای امروز هم دنیای تازه ای شده است. دیگر زمانه خبر کردن بندانداز نیست! شاید هم باشد، ولی در این دنیای مدرن که هر لحظه بیشتر به سمت تازه شدن حرکت می‌کند، روش انجام کارهای آرایشی هم راه و رسم تازه‌ای دارد.

به گزارش ایلنا از رقابت‌های استارت‌آپی، گاهی این شما هستید که برای زیبایی خودتان اقدام می‌کنید و باورتان خودآرایی است. گاهی برای انجام یک کار آرایشی خودتان را به سالن آرایشی می‌رسانید و گاهی هم مشتری آرایشگاه های اینترنتی هستید. هر کدام از این سه گزینه را که انتخاب کنید، در یک چیز با همه زنان دیگر دنیا اشتراک دارید: علاقه به زیبایی. وقتی سه گزینه پیش روی ما باشد و قرار باشد میان آنها یکی را انتخاب کنیم، اولین کاری که باید انجام بدهیم بررسی مزایا و معایب استفاده از هر گزینه است.

خودآرایی، لذت بخش اما پیچیده

خودآرایی یعنی اینکه شما به اندازه یک آرایشگاه زنانه و کامل قابلیت داشته باشید. راستش را بخواهید امروزه کارهای آرایشی آن قدر تخصصی شده اند که کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که همه شاخه های آرایشی را بلد باشد. حالا بیایید فرض کنیم شما همه آنها را هم از دم یاد گرفته اید. اجرای اکستنشن مژه روی مژه های خودتان با چشمان بسته شاید اتفاقی باشد که برای ثبت در رکوردهای گینس به کارتان بیاید، اما حتما کاری ساده و روزمره برای رسیدن شما به زیبایی نیست. همین یک هفته پیش به طور اتفاقی یکی از دوستان قدیمی را در یک مهمانی دیدم. روی صورتش زخم های ریزریزی بود. آن قدر ریز و زیاد که در لحظه اول فکر کردم شاید به خاطر علاقه همیشگی اش به حیوانات، یک بچه گربه ملوس این بلا را سر صورتش آورده باشد. با این حال وقتی علتش را پرسیدم، ترجیح می دادم همان رویای بچه گربه ها را برایم تعریف کند: «هفته قبل رفته بودم خرید، برای خودم وکس خریدم. اومدم خونه صورتم رو وکس کردم. تمام صورتم زخم شد. دکتر گفت هم جنس وکسی که زدی بد بوده همین که بلد نبودی وکس رو چه طور از روی پوستت برداری... خیلی دعوام کرد...» و این شکلی است که من وقتی به خانه رسیدم در کاغذ سفیدی که روی میزم بود برای خودم یادداشت نوشتم: «یادم باشد یک مطلب درباره این ضرب المثل بنویسم: اومد ابروش رو برداره، زد چشمش رو کور کرد». البته سطوحی از خودآرایی باید در زندگی همیشگی ما وجود داشته باشد. مثلا نمی شود برای یک مداد چشم کشیدن هر روز خودمان را به آرایشگاه برسانیم؛ گرچه وقتی درباره همین مثال هم فکر کنیم یکی در سمتی از مغزمان برایمان توضیح می دهد که می شود یک بار میزبان یک آرایشگر و میکروپیگمنتیشن شد و برای مدتی طولانی به خط چشم فکر هم نکرد. با این حال آنچه درباره خودآرایی واقعیت دارد این است که خودارایی درباره همه خدمات آرایشی یا ممکن نیست یا اگر ممکن باشد بسیار زمان بر و خسته کننده است.

سالن های آرایشی، کار راه انداز اما شلوغ

به نظر می رسد استفاده از خدمات زیبایی یک سالن آرایشی یک راه حل در برابر مشکلات خودآرایی باشد. خوشبختانه امروزه آرایشگاه ها به دلیل تخصصی شدن خدمات آرایشی، آرایشگران بیشتری دارند و دیگر مثل زمان قدیم نیستند که یک خانم سالن دار، همزمان با اینکه با یک دستش موهای شما را رنگ می کرد، با دست دیگرش ابروهای خواهرتان را برمی داشت و دست آخر هم همه جوره دیر به مهمانی می رسیدید. برای استفاده از خدمات سالن های آرایشی (آرایشگاه فیزیکی) کافی است شما از آرایشگاه مورد نظرتان یک وقت تلفنی بگیرید و بعد در زمان مورد نظر خودتان را به آنجا برسانید. اما بعد از این دیگر هیچ تضمینی وجود ندارد که در همان زمان مشخصی که وقت گرفته بودید کارتان انجام شود، به خصوص اگر شب عید یا آخر هفته یا تعطیلی خاصی باشد، ممکن است کار نفرات قبل از شما بیشتر طول بکشد و به همین خاطر وقت شما هم به تعویق بیافتد. در عین حال اگر همه اینها را هم کنار بگذاریم، برای رسیدن به یک سالن آرایشی شما باید مسافتی را هم طی کنید. از طرفی نمی شودهر ساعتی از روز که دوست داشتید به آرایشگاه بروید بلکه باید تابع ساعت کاری سالن مورد علاقه تان باشید.

آرایشگاه اینترنتی، یک رویای محقق شده

آرایشگاه اینترنتی یکی دیگر از گزینه هایی است که برای زیبایی همیشگی پیش روی شما قرار دارد. یک آرایشگاه اینترنتی در اصل شباهت زیادی به آرایشگاه فیزیکی دارد. یعنی هر کاری که ممکن است شما برای انجام آن به سالن آرایشی مراجعه کنید را آرایشگاه اینترنتی هم برایتان انجام می دهد. ولی مزایای استفاده از آرایشگاه اینترنتی تا حد زیادی با آرایشگاه فیزیکی تفاوت دارد. آرایشگاه اینترنتی زمان را برای شما محدود نمی کند. مثلا در آرایشگاه اینترنتی کلون شما می توانید خدمات زیبایی مورد نیازتان را از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ شب دریافت کنید. در عین حال نیازی به از این سو به آن سو رفتن هم ندارید. این یعنی یک آرایشگاه اینترنتی کلیه لوازم مورد نیاز خدماتی که سفارش داده اید را به خانه (یا محل کار) شما می آورد. از سمت دیگر برای پیدا کردن آرایشگر محبوبتان نیازی به پرس و جوی خاصی نیست، بلکه شما می توانید از طریق وبسیات (یا اپلیکیشن) یک آرایشگاه اینترنتی به نمونه کارهای مورد نیازتان دسترسی داشته باشید. از طرفی شما وقتی در یک آرایشگاه اینترنتی برای خدمات در خانه ثبت سفارش می کنید، هر وقت از سال هم که باشد، وقتی آرایشگر به منزل شما می رسد، شما تنها مشتری آن هستید.

کلون یک آرایشگاه اینترنتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز